معرفی شخصیت سپهبد شهید قاسم سلیمانی برای کودکان و نوجوانان در کانون آذربایجان شرقی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی از برنامه‌های مختلف کانون استان برای معرفی شخصیت والای سردار شهید قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، علی بینش مدیر کل کانون استان با بیان این که شهادت هنر مردان خدا و پاداش مجاهدت‌ها و رشادت‌های آنان در تحقق آرمان‌های الهی است تاکید کرد: شهادت پاداش سال‌ها مجاهدت سردار سلیمانی  در مبارزه بی‌امان با طاغوتیان و مستکبران عالم  است  و بی‌تردید راه پربرکت این شهید سرافراز، با قدرت و اقتدار تمام در جبهه مقاومت ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اهمیت و ضرورت معرفی بیش از پیش شخصیت این شهید والامقام برای آینده سازان میهن اسلامی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی برنامه‌های متنوعی در بخش‌های فرهنگی هنری و ادبی در این راستا تدارک دیده است که در مراکز فرهنگی هنری کانون استان برگزار خواهد شد.

مدیر کل کانون استان، سردار شهید قاسم سلیمانی را الگوی ایمان، اخلاص، اخلاق و مقاومت دانست و معرفی این ویژگی‌ها را برای کودکان و نوجوانان ضروری و مهم دانست.

گفتنی است همزمان با مراسم تدفین پیکر مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی مراسم زیارت عاشورا در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =