ویژه‌برنامه‌های بزرگ‌داشت سردار شهید سلیمانی در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

همکاران و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان هم‌زمان با دیگر هم‌وطنان با برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی مراسم سوگواری شهید حاج قاسم سلیمانی را برگزار کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه‌برنامه‌های بزرگ‌داشت سردار شهید سلیمانی در کانون استان برگزار شد.

با شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی مردم قدرشناس ایران با برگزاری مراسم و وژه‌برنامه‌های گوناگون این ضایعه‌ی بزرگ را به سوگ نشستند و در این میان همکاران و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هم با حضور فعال در این مراسم و در سطح مرکز یاد و خاطره‌ی این فرمانده‌ی بزرگ را گرامی داشتند.

روخوانی قرآن کریم، معرفی شخصیت شهید سلیمانی، شعرخوانی، قصه‌گویی، معرفی وقایع و ایام، نقاشی و برگزاری مسابقه‌های اطلاعات عمومی در این زمینه بخشی از برنامه‌های مراکز بود.

هم‌چنین مدیرکل و همکاران ستاد نیز در اجتماع بزرگ مردم، در مرکز استان، حضور یافتند و همراه با دیگر حاضران این عملیات تروریستی را محکوم کردند و خواهان مجازات همه‌ی عاملان این اقدام شدند.

کتاب‌خانه‌ی سیار نیز با حضور در روستاها و مدرسه‌های حاشیه‌ی شهر زاهدان علاوه‌بر اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی بخشی از برنامه‌های خود را به این شهید سرافراز اختصاص داد و کودکان و نوجوانان این مناطق را با این سرباز وطن بیشتر آشنا کرد.

قابل ذکر است در طول هفته نیز حاضران در سینما کودک کانون پیش از تماشای فیلم دقایقی را به یاد شهید سلیمانی مداحی می‌کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =