اجرای نمایش «آرزوهای یک موش کور» در مرکز تئاتر کانون

نمایش «آرزوهای یک موش کور» به کارگردانی وحید نفر از روز چهارشنبه ۲۵ دی‌ ۱۳۹۸ اجراهای خود را در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری آغاز می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایش «آرزوهای یک موش کور» نوشته سعید ابک ویژه کودکان ۵ تا ۱۲ سال است و هنرمندانی همچون خالق استواری، سعید ابک، علی باروتی و هدی حاج طاهری در آن ایفای نقش می‌کنند.

این نمایش صبح‌ها با هماهنگی قبلی ویژه مدارس و مهدکودک‌ها و عصرها به جز روزهای شنبه ساعت ۱۷ از دی تا اسفند ۱۳۹۸ در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله اجرا می‌شود.

در خلاصه این نمایش آمده است؛ در یک‌ شب مهتابی، موش کور کوچکی تصمیم می‌گیرد از خانه‌اش در زیر زمین بیرون برود و در پی آرزویش که دیدن خورشید است برود. در مسیر خود با حیوانات جنگل روبه‌رو شده و ماجراهای شگفت‌انگیزی برای موش کور اتفاق می‌افتد.

بر اساس این خبر، معصومه آرواز دستیار کارگردان، سینا ییلاق‌بیگی طراح صحنه، سیامک پورجبار طراح پوستر و بروشور، رضا خزرایی طراح نور، هانیه زحمتکش و الهه میرزایی طراح لباس و آکساسوار از دیگر عوامل این نمایش هستند.

همچنین ساخت تیزر و افکت این نمایش بر عهده سهیل ساعی است و اختر تاجیک عکاس و ریحانه مطهری در بخش روابط عمومی با این گروه همکاری می‌کنند.

مانلی نفر بازیگر خردسال، محمدحسن درباغی‌فرد و لیلا طاهری دستیاران طراح صحنه، امیرحسین بابائیان و مصطفی طباطبایی سرپرست ساخت دکور، احمد بابائیان، مصطفی جمالی، محمدحسن درباغی‌فرد، حمیدبرنا، فرزاد چوپانی و محمد کیالها گروه ساخت دکور این نمایش هستند.    

امین میرزاباقری به عنوان مدیر تولید، احسان مرادخواهی به عنوان صدابردار و سوده سعدایی به عنوان عکاس با نمایش «آرزوهای یک موش کور» همکاری و استودیو روزگار کار ضبط صدای آن را بر عهده داشته‌اند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این نمایش بلیت آن را از پایگاه تیوال و یا شماره تلفن ٠٩١٠٦٢٩٦٧١٩ تهیه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =