کد خبر: 294847
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶
بازدید 227
کانون پرورش فکری می‌تواند پرچم‌دار نخبه‌پروری باشد

آیت‌الله اعرافی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان میبد با بیان این‌که توجه به ادبیات و هنر و فرهنگ در حوزه کودک و نوجوانان ضروری است گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌تواند پرچم‌دار نخبه‌پروری باشد

  به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد، آیت‌الله علیرضا اعرافی در شورای آموزش و پرورش شهرستان میبد با بیان این‌که آموزش و پرورش نیز به بعد شخصیتی دانش‌آموزان توجه دارد اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید به گونه‌ای پیش برود که بچه‌های نخبه و ممتاز را جذب کند و در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ادبی آن‌ها را به قله برساند.

 وی با اشاره به برگزاری جشنواره قصه‌گویی و کسب رتبه‌های برتر در این جشنواره عنوان کرد: همه دستگاه‌ها و نهادهای عمومی و فرهنگی باید خود را در برابر نسل نو مسئول بدانند.

 آیت الله اعرافی با تاکید بر این‌که همه باید آموزش و پرورش را یاری کنند افزود: در همه اسناد و ادوار و حتی در آموزه‌های دینی بر رشد جامع و متوازن حوزه کودک و نوجوانان در زمینه‌های ادبیات و هنر و فرهنگ تاکید شده است.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم به معرفی و پیشینه فعالیت‌های کانون پرداخت و گفت: کانون پرورش فکری مکمل آموزش و پرورش است که در حوزه‌های فرهنگی، ادبی، علمی و عقیدتی و دینی فعالیت دارد.

 سیدحسین پیغمبری با اشاره به ۴۲ فعالیت در بخش‌های مختلف کانون اضافه کرد: رتبه‌های خوبی برای کانون در زمینه فعالیت‌های مختلف داریم و اکثر برگزیده‌های کشوری نیز از استان یزد هستند.

 لازم به ذکر است نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرستان میبد از برگزیدگان بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی تقدیر به عمل آورد

photo_2020-01-11_21-08-32.jpg

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =