دومین همایش خانواده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بادرود برگزار شد

دومین همایش خانواده با موضوع کنترل خشم در کودکان و نوجوانان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بادرود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، بسیاری از مشکلات پیش آمده در جامعه به دلیل این است که مهارت کنترل خشم در خانواده و جامعه آموزش داده نشده و یا این آموزش‌ها بسیار ضعیف بوده است و برای همین نیز مهارت کنترل خشم یکی از موثرترین برنامه های پیشگیری از شیوع انواع رفتارهای پرخطر و افزایش کارآمدی شخصی و اجتماعی محسوب می شود.

مشکلات ناشی از نحوه بروز عصبانیت معمولا ریشه در کودکی دارد. کودکان نحوه برخورد خود را در هنگام عصبانیت از برخورد بزرگترهای خود تقلید می کنند.

حال اینکه چگونه فرد می تواند مدیریت هیجان و احساسات را یاد بگیرد بیشتر آن به دوران کودکی و نوجوانانی برمی گردد و باید آموزش را از این دوران آغاز کرد.

در همین راستا نیز طبق برنامه ریزی و نیاز سنجی های انجام شده در برنامه های سال ۹۸ که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بادرود انجام شده دومین همایش خانواده با موضوع کنترل خشم در کودکان و نوجوانان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بادرود برگزار شد.

همایش خانواده با موضوع کنترل خشم در کودکان و نوجوانان در پی درخواست مکرر خانواده ها و با حضور فعال مادران و استقبال آنان با همکاری اداره بهزیستی برگزار شد.

در این برنامه جناب دکتر قربانی مدیر اداره بهزیستی باردود با موضوع کنترل خشم برای مادران مباحثی را پیرامون آموزش کنترل خشم در کودکان و نوجوانان مانند خشم، ترس، غم و.... ارائه کرد و راهکارهای عملی در این زمینه نیز برای حاضران ارائه شد و در پایان برنامه نیز جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =