کد خبر: 295141
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴
اجرای نمایش «هفت‌خوان کودکان» در مرکز تئاتر کانون

نمایش «هفت‌خوان کودکان» به نویسندگی و کارگردانی حسین مزینانی از روز ۶ بهمن، اجراهای خود را در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش ویژه کودکان ۵ تا ۱۲ سال است و هنرمندانی همچون محمدرضا معجونی، حسین مزینانی، فرشید عسگری و مانی کلاته در آن ایفای نقش می‌کنند.

این نمایش صبح‌ها با هماهنگی قبلی ویژه مهدهای کودک و مدارس و بعدازظهرها در ساعت ۱۸ برای عموم علاقه‌مندان تا پایان اسفند ۱۳۹۸ در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله تهران بر روی صحنه است.

بر همین اساس، قرار است نمایش «هفت‌خوان کودکان» با حضور هنرمندانی همچون مجید قناد، رودابه حمزه‌ای و مهرداد یکتا افتتاح شود.

در خلاصه این نمایش آمده است؛ یک گروه نمایشی به‌طور اتفاقی با دو کودک به نام‌های ازل و ابد که از دل زمان آمده‌اند، آشنا می‌شوند و از سوی آن‌ها به دل زمان می‌روند تا هفت‌خوان رستم را روایت کنند و لشگر ایران را از دست دیو سفید نجات دهند.

بر اساس این خبر، عوامل این نمایش ملیحه مزینانی دستیار کارگردان، حسین مزینانی طراح صحنه و طراح لباس و عروسک، مریم رئیسی‌اردلی‌ طراح پوستر و بروشور، محمدرضا شاملوفر طراح نور و فاطمه شیرینی، منشی صحنه هستند.

همچنین آهنگ‌ساز نمایش «هفت‌خوان کودکان» مهرداد یکتا و ساخت تیزر و افکت آن بر عهده آرش خزایی است. اختر تاجیک عکاس و روشنک کریمی و روژین ستاری در بخش روابط عمومی با این گروه همکاری می‌کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این نمایش بلیت آن را از سایت تیوال و یا شماره تلفن ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ تهیه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =