لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود کانون برای خدمت‌رسانی بهتر

معاون تولید در بازدید از مجتمع فرهنگی‌هنری کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان در منطقه پردیسان قم بر لزوم بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های این مجموعه برای خدمت‌رسانی فرهنگی به مخاطبان تاکید کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون حسین ربانی‌غریبی که به منظور بازدید از یک کارخانه تولید اسباب‌بازی به استان قم سفر کرده بود به همراه مدیرکل مرکز سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای، مدیر نظارت بر چاپ و توزیع و رئیس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی از مجتمع کانون در شهرک پردیسان نیز بازدید و با مربیان و کارکنان آن گفت‌وگو کرد.

ربانی‌ در این بازدید گفت: به جرأت می‌توانم بگویم که ظرفیت‌های این مجتمع فراتر از حد تصورم بود و به شما قول خواهم داد که با تبلیغات گسترده، کار شبانه‌روزی کوتاه مدت و واگذاری بخش‌های مختلف جنبی این مجتمع به بخش‌های خصوصی، نیاز فرهنگی هنری علمی و سرگرمی قشر عظیمی از مردم استان و منطقه پردیسان مرتفع خواهد شد.

معاون تولید با اشاره به امکانات گسترده‌ی موجود در مجتمع کانون قم خاطرنشان کرد: اثربخشی، همیشه با گسترش جغرافیایی همراه نیست و گاهی لازم است فقط به عمق اثربخشی بیاندیشیم.

وی افزود: زمانی که در تامین نیروی انسانی مشکلاتی وجود دارد باید به راه‌هایی بیاندیشیم که از ظرفیت‌های موجود بیشترین بازدهی را بدست آوریم و کیفیت فعالیت‌ها را افزایش دهیم.

ربانی با اشاره به برگزاری جشنواره‌ هنرهای نمایشی و استقبال خانواده‌ها از آن یادآور شد: سرمایه‌های کانون، خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان هستند که از درهای این مجتمع و دیگر مراکز و کتابخانه‌ها وارد می‌شوند.

وی در ادامه از سینما، سالن آمفی‌تئاتر و فروشگاه‌ کانون نیز بازدید و راه‌کارهایی برای تجهیز و بهبود خدمات آن‌ها، ارایه کرد.

بازدید معاون تولیدکانون و هیات همراه او از کارخانه تولید اسباب‌بازی و مجتمع‌ فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرک پردیسان قم روز دوم بهمن ۱۳۹۸ صورت گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =