اولین جلسه انجمن ادبی کانون البرز در کرج

اعضای علاقه‌مند به شعر و داستان در اولین جلسه انجمن ادبی  شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، مریم کوچکی، کارشناس ادبی کانون ضمن اعلام این خبر افزود در این برنامه که روز پنج شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸، برگزار شد اعضا اسامی پیشنهادی خود برای عنوان انجمن‌های شعر و داستان استان را بیان کرده و در نهایت با جمع بندی آرای اعضای شرکت کننده «ماهِ ما » به عنوان نام انجمن داستان و «یک استکان دریا» به عنوان نام انجمن شعر کانون استان البرز انتخاب شد.

کوچکی هدف از تشکیل این انجمن ها را شناسایی اعضای فعال و علاقه‌مند به حوزه‌ی ادبیات و استفاده از این ظرفیت‌ها در جهت جذب و پایدارسازی اعضا عنوان کرد.

گفتنی است در اولین جلسه تشکیل انجمن ادبی، علاوه بر خوانش آثار شعر و داستان اعضا و نقد آن توسط حاضران، مریم کوچکی، کارشناس ادبی استان البرز در خصوص قوانین تشکیل جلسات انجمن و شرایط شرکت کنندگان توضیحاتی را به اعضا ارائه داد و الهام مظفری، مربی ادبی کانون البرز نیز در خصوص عنصر «خیال» در شعر برای حاضران سخن گفت.

مهری فلاح، معاون فرهنگی، اجرایی کانون البرز نیز در سخنانی ابراز امیدواری کرد که تشکیل منظم و مستمر جلسات  به همراه حضور علاقه مندانه  اعضا بتواند گام بلندی را در جهت اعتلای فعالیت های ادبی استان بردارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =