فراخوان دومین مسابقه نقاشی «یک خاطره، یک تصویر» منتشر شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک دزفول فراخوان دومین مسابقه نقاشی «یک خاطره، یک تصویر» را به مناسبت 41 سالگی انقلاب اسلامی منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، سعید گل گل، مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک دزفول با اشاره به انتشار فراخوان مسابقه نقاشی «یک خاطره، یک تصویر» گفت: این مسابقه ویژه گروه سنی ۷ تا ۱۵ سال است و کودکان و نوجوانان علاقه‌مندمی توانند بهترین خاطرات بزرگ‌ترهای خود را از دوران انقلاب اسلامی که شنیده‌اند را نقاشی کنند.

وی تکنیک نقاشی در این مسابقه را آزاد اعلام کرد و اظهار داشت: کودکان و نوجوانان در کشیدن نقاشی‌های خود می‌توانند از تمامی ابزار نقاشی همچون مداد رنگی، گواش، پاستل، آبرنگ و ... استفاده کنند.

گل گل با اشاره به این‌که اندازه آثار نقاشی جهت شرکت در این مسابقه باید اندازه‌ی a3 باشد تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌بایست آثار خود را تا تاریخ 20 بهمن‌ماه 1398 به آدرس دبیرخانه این مسابقه در دزفول، کوی آزادگان، بلوار مبارز، نبش خیابان پاسدار، مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک دزفول ارسال نمایند.

مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک دزفول اذعان داشت: دومین مسابقه نقاشی «یک خاطره، یک تصویر» با همکاری حوزه هنری شهرستان دزفول برگزار خواهد شد و به ۱۲ برگزیده این مسابقه هم‌زمان با برگزاری جشن‌های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =