کارگاه آموزشی ارتباط موثر با کودک و نوجوان در مجتمع زاهدان در حال برگزاری است

کارگاه ارتباط موثر با کودک و نوجوان(ویژه‌ی مربیان فرهنگی) در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مربیان فرهنگی کانون استان راه‌های برقراری ارتباط موثر با کودک و نوجوان را در یک کارگاه آموزشی تمرین می‌کنند.

در این کارگاه ۱۶ ساعته مفاهیم کلی ارتباط و فرآیند آن، مدل‌های مختلف ارتباطی، انواع ارتباط انسانی، تمرین راه‌کارهای عملی ارتباط اثربخش و... برای مربیان فرهنگی ارایه می‌شود.

تدریس در این کارگاه برعهده‌ی معصومه هادی، مدیرکل کانون پرورش فکری استان، و رویا مرادی‌حقیقی، دانش‌آموخته‌ی روانشناسی بالینی، است که هادی علاوه بر ارایه‌ی کارهای پژوهشی و تالیف کتاب در این زمینه، برگزاری کارگاه‌های گوناگون مهارت‌های زندگی، مهارت‌های ارتباطی، توانمندسازی روانی و اجتماعی کودکان و نوجوانان و... را همره با تالیف کتاب در سابقه‌ی آموزشی خود دارد و مرادی‌حقیقی نیز برگزاری کارگاه‌های مهارت‌های زندگی، روانشناسی تربیتی، اصول و فنون مشاوره و... را علاوه بر تالیف مقاله و کتاب در این زمینه در کارنامه‌ی آموزشی خود داراست.

مدل‌های گوناگون ارتباطی، انواع ارتباط(کلامی و غیر کلامی)، شناخت ویژگی‌های کودک و نوجوان، زمینه‌های لازم برای برقراری ارتباط با کودک و نوجوان، موانع برقراری ارتباط، تمرین راه‌کارهای عملی ارتباط اثربخش، مهارت‌های برقراری ارتباط(گوش کردن، درک و پذیرش احساسات، همدلی) و... از جمله سرفصل‌هایی است که در این کارگاه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته است.

گفتنی است این کارگاه آموزشی در روزهای ششم و هفتم بهمن‌ماه ۱۳۹۸ در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =