دومین نشست ادبی «گفت‌وگوی ماه» در مجتمع کانون زاهدان برگزار شد

دومین نشست ادبی گفت‌وگوی ماه با هدف بالابردن سطح ارتباط حرفه‌ای و انگیزه‎بخشی به مربیان ادبی برای خلق اثر در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، دومین نشست ادبی «گفت‌وگوی ماه» در مجتمع کانون زاهدان برگزار شد.

در ابتدای این نشست، که با حضور مربیان ادبی، ناصر نخزری‌مقدم(نویسنده‌ی استان) و حسین تولایی(مهمان تلفنی برنامه و کارشناس انجمن‌های ادبی آفرینش‌های ادبی) برگزار شد، مربیان ادبی آثار خود را برای حاضران خواندند و پس از آن همکاران به نقد آثار یک‌دیگر پرداختند.

حسین تولایی نیز در بخشی از این نشست در یک تماس تلفنی ابتدا به بیان تفاوت ساختاری شعر کلاسیک و سپید پرداخت و در ادامه در خصوص آثار ارایه شده در این نشست، به تصویرهای برجسته‌ی به کار رفته در این آثار اشاره کرد.

بخش پایانی سخنان تولایی به معرفی چند کتاب به همکاران اختصاص داشت و به حاضران در نشست توصیه کرد برای افزایش دانش ادبی خود همواره مطالعه کنند.

ناصر نخزری‌مقدم، نیز اصول داستان‌نویسی حرفه‌ای را برای همکاران بیان کرد و ویژگی‌های یک داستان موفق را برای آنان برشمرد.

گفتنی است «گفت‌وگو ماه» عنوان یک برنامه‌ی ادبی است که از سوی واحد آفرینش‌های ادبی استان با هدف بالابردن سطح ارتباط حرفه‌ای و انگیزه‎بخشی به مربیان ادبی و تشویق آنان برای خلق اثر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در حال اجراست و نشست‌های آن به صورت ماهیانه برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =