کد خبر: 295295
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
اعلام برنامه‌های‌ مراکز کانون پرورش فکری خوزستان در دهه فجر

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برنامه‌های کانون در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، وحید کیانی گفت: 54 مرکز ثابت و 7 مرکز سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان‌ها، شهرها، بخش‌ها و مناطق روستایی و کم برخوردار استان خوزستان هم‌زمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با برگزاری جشن‌های ویژه، ایام‌الله دهه مبارک فجر را گرامی خواهند داشت.

وی افزود: برنامه‌های ویژه‌ی گرامی داشت 41 سالگی انقلاب اسلامی با انتشار فراخوان دومین مسابقه نقاشی «یک خاطره، یک تصویر» در ابتدای بهمن‌ماه آغاز شده است و کودکان و نوجوانان 7 تا 15 سال همچون سال گذشته بهترین خاطرات بزرگ‌ترهای خود را که از دوران انقلاب اسلامی شنیده‌اند را نقاشی خواهند کرد.

کیانی افتتاح دو انجمن قصه‌گویی در شهرستان‌های اندیمشک و هندیجان را دیگر برنامه‌های کانون در این ایام برشمرد و بیان کرد: 16 تئاتر و نمایش عروسکیِ و کاغذی تولید شده در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در این ایام اکران خواهند شد.

مسئول کمیته کودک و نوجوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خوزستان از تولید 12 سرود با شعار «آینده ساختنی است» در مراکز کانون استان خبر داد و گفت: این سرودها از 12 تا 21 بهمن‌ماه در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شوند.

کیانی با اشاره به این‌که فضاسازی مراکز کانون پرورش فکری خوزستان متناسب با ایام‌الله دهه فجر تغییر کرده است افزود: مربیان کانون سراسر استان با برنامه‌هایی همچون قصه‌گویی به بیان خاطرات و وقایع انقلاب و معرفی شخصیت امام خمینی (ره) خواهند پرداخت.

مدیرکل کانون خوزستان برپایی جشن‌های انقلاب، نمایشگاه کتاب و آثار اعضا با موضوع انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقه و نشست ادبی، برپایی ایستگاه نقاشی، سفال و خوش‌نویسی، تهیه نشریه دیواری، نمایش فیلم، پخش موسیقی‌های انقلابی، شعرخوانی و اجرای مسابقه با موضوع انقلاب را دیگر برنامه‌های کانون عنوان کرد و اظهار داشت: در این ایام هم‌چنین کارگاه‌های ساخت کارت‌پستال، پوستر و کاردستی پرنده‌های آزادی، مسابقه کتاب‌خوانی، صبح شعر پرنده‌های رها، یادواره‌ی سروده‌های انقلابی، کارگاه ساخت آدمک‌های استکباری و دیوارنگاره‌های انقلابی برگزار می‌شوند.

وی در ادامه به دیگر برنامه‌های کانون در این ایام اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقه‌ی ادبی «از فجر تا سردار دل‌ها» و مشارکت و همکاری کانون در اجرای دو مسابقه‌ی نقاشی و خوشنویسی «همچون پدر، مهربان» و جشنواره نقاشی «عمو قاسم» با موضوع شهادت غرورآفرین و مظلومانه سپهبد شهید قاسم سلیمانی، شهدای مدافع حرم و دیگر شهدای مقاومت دیگر برنامه‌های هستند که در ایام چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام خواهند شد.

کیانی پیرامون برنامه‌های کانون در روز 22 بهمن نیز یادآور شد: در این روز مربیان و اعضا کانون با مشارکت در برگزاری باشکوه راهپیمایی بزرگ 22 بهمن با برپایی ایستگاه‌های مختلف فرهنگی و هنری میزبان کودکان و نوجوانان خواهند بود و با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت خواهند کرد.

گفتنی است: مراکز کانون در شهرها، بخش‌ها و مناطق محروم روستایی و شهری، اهواز، ایذه، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندر امام، هندیجان، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجدسلیمان، گتوند، رامهرمز، شوش، هویزه، کارون، رفیع، شادگان و هفتکل از 12 تا 21 بهمن‌ماه به مناسبت 41 سالگی انقلاب اسلامی با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی میزبان کودکان و نوجوانان می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =