نخستین مهرواره‌ی استانی شعرخوانی«شعر مقاومت» ویژه کودکان و نوجوانان

کودکان ونوجوانان ۷ تا ۱۸ سال استان البرز می‌توانند با انتخاب و خوانش شعر مناسب با موضوعات فراخوان در این مهرواره شرکت کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون البرز، قاسم سلیمانی، مدیر کل کانون و مسوول کارگروه کودک و نوجوان ستاد گرامی‌داشت دهه فجر استان ضمن اعلام این خبر افزود:

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت گرامی داشت این ایام الله و هم‌چنین پاسداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ مقاومت و ایستادگی و توجه به ظرفیت‌های  موجود در فضای مجازی، اولین مهرواره‌ی شعرخوانی«شعر مقاومت » ویژه‌ی کودکان و نوجوانان استان را برگزار می‌کند.

سلیمانی هم‌چنین موضوع  این فراخوان را قرائت اشعاری پیرامون دهه فجر، دفاع مقدس، دفاع از آزادگی و وارستگی و اشعاری پیرامون شهید و شهادت به ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی و یاران گرانقدرشان مطرح کرد.

لازم به توضیح است تمامی کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۸ سال استان البرز می‌توانند اشعار انتخابی خود را با موضوعات اعلام شده  ضبط کرده و تا تاریخ ۳۰ بهمن ۱۳۹۸،  همراه با مشخصات کامل خود و متن شعر، ارسال کنند.

شرکت کنندگان نمی‌توانند در ضبط آثار از جلوه‌های صوتی  و زیر صدا بهره ببرند و هر شرکت‌کننده حداکثر می‌تواند ۳ اثر به دبیرخانه ارسال کند.

آدرس دبیرخانه: کرج، خیابان شهید صدوقی(ساسانی)، انتهای خیابان شهید نامجو، واحد آفرینش‌های ادبی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز

تلفن تماس: ۰۲۶۳۲۸۲۰۹۰۹ داخلی ۱۰۴

نشانی ارسال آثار در فضای مجازی

kanoonparvaresh_alborz@

               

pr.kanoon.alborz@gmail.com

۰۹۰۳۱۷۷۶۱۵۶

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =