آغاز برنامه‌های دهه فجر در مراکز کانون آذربایجان‌غربی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی از آغاز برنامه‌های دهه فجر۱۳۹۸ در مراکز کانون استان با شعار محوری «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی،‌ جواد زاهدی از اجرای ۴۰ عنوان برنامه در ۳۵ مرکز ثابت، سیار و پستی کانون استان آذربایجان‌غربی در طول دهه فجر ۱۳۹۸ خبر داد.

زاهدی گفت: اجرای طرح «پیک امید» در ارومیه و پیرانشهر،‌ اجرای ویژه برنامه «نخلستان آزادی»، برگزاری کارگاه های کارت پستال سازی، اجرای همایش کبوتر کوچه ما، برگزاری کارگاه‌های هنری با موضوع انقلاب، حضور در مزار شهدا، اجرای ویژه برنامه «میهمانی لاله‌ها»، برپایی ایستگاه‌های شعار نویسی، معرفی روزشمار انقلاب، دیدار با خانواده معظم شهدا، اجرای نمایش عروسکی یا تئاتر کاغذی، اجرای بازی‌های بومی و محلی، اجرای عصر شعر و داستان طنز و ... از جمله‌ برنامه‌هایی است که در ایام الله دهه مبارک فجر ۹۸ برگزار می شود.

وی از تجهیز و راه‌اندازی دو کتابخانه در اشنویه و سلماس در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: در طی سال‌های اخیر ۱۵ کتابخانه کودک و نوجوان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در مدارس مناطق کم برخوردار با اهدای بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب راه‌اندازی و تجهیز شده است.

مدیرکل کانون استان گفت: کلنگ زنی پروژه مرکز علوم و نجوم کانون استان در ضلع شرقی موزه کودک ارومیه در مساحتی بالغ بر ۳۰۰ متر مربع در دهه فجر انجام خواهد شد.

برنامه‌های دهه فجر همزمان با سراسر کشور از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ در مراکز کانون سراسر استان اجرا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =