اجرای نمایش‌ برای کودکان در شهرهای مختلف کشور

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور هم‌زمان با جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی نمایش‌های مختلفی را در سالن‌های سینما و تئاتر خود به روی صحنه می‌برند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه مبارک فجر که مسوولیت آن برعهده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است ویژه‌برنامه‌های متعددی را به همین مناسبت در مراکز فرهنگی‌هنری خود در سراسر کشور برگزار می‌کند که اجرای نمایش‌های مختلف برای خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان نیز از آن جمله است.

چهار نمایش در تهران روی صحنه سالن‌های کانون

تهران و مرکز باسابقه تئاتر و تئاتر عروسکی کانون واقع در پارک لاله روزهای یک‌شنبه تا جمعه سه نمایش دینگ، دینگ، دنگ به کارگردانی فاطمه خدابنده‌لو، «آرزوهای یک موش کور» به کارگردانی وحید نفر و «هفت‌خوان کودکان» به کارگردانی حسین مزینانی را ساعت‌های ۱۶، ۱۷ و ۱۸ به‌روی صحنه می‌برد و نمایش کلوچه دارچینی به کارگردانی مریم کاظمی در همین روزها ساعت ۱۹ در سالن سینما تئاتر کانون تهران واقع در خیابان خالداسلامبولی(وزراء) اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان برای خرید بلیت این نمایش‌ها می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

 نمایش‌ «آشپزها» به ساری رفت

نمایش «آشپزها» به نویسندگی و کارگردانی امیر مشهدی عباس  از ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ در سینما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر ساری استان مازندران  به‌روی صحنه رفت.

این نمایش برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها مناسب است و هر روز صبح از ۱۲ بهمن تا ۲ اسفند در ۴ نوبت ویژه مدارس و مهدهای کودک با هماهنگی قبلی اجرا می‌شود و نمایش عمومی آن روزهای چهارشنبه تا جمعه ۱۶ تا ۱۸ بهمن، ۲۳ تا ۲۵ بهمن و ۳۰ بهمن تا ۲ اسفند ۹۸ عصرها ساعت ۱۶ برای عموم اجرا می‌شود.

محسن ابوالفتحی، سعید حاجی‌حیدری و مبینا احرار بازیگران نمایش «آشپزها» هستند و داستان آن، قصه‌ی دو آشپز است که یکی از آن‌ها در پخت غذاهای فرنگی مهارت دارد و دیگری در پخت غذاهای ایرانی حرفه‌ایست اما هر دو بیکار و در جست‌وجوی کار هستند تا این‌که که به رستوران ویژه کودکان بر می‌خورند و ادامه‌ی ماجرا ...

این نمایش کودکان، در سالن سینما کانون ساری واقع در بلوار امیر مازندرانی، خیابان رودکی (شهبند) جنب بوستان سنگ اجرا می‌شود و علاقه‌مندان برای آگاهی بیشتر می‌توانند با شماره‌های‌ ۶۸ و ۶۶ – ۳۳۶۰۸۵۶۵ ۰۱۱ تماس بگیرند.

اجرای نمایش «مزه دروغ تلخه» در کانون البرز

 نمایش «مزه دروغ تلخه» به نویسندگی بهرام جلالی‌پور و کارگردانی سمیرا یزدان‌پژو که از ۳۰ دی امسال روی صحنه رفته است روزهای ۱۴، ۱۵، ۱۹ و ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰ تا ۱۱ در سالن همایش مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرج اجرا می‌شود.

این نمایش به بیان سرگذشت زنبور کوچکی به نام «ویزویزو» اختصاص دارد که به خاطر دروغ‌گویی دچار دردسر شده و مجبور می‌شود برای جبران اشتباهاتش سفر پرمخاطره‌ای را در پیش گیرد.

در نمایش «مزه دروغ تلخه» سمیرا یزدان‌پژو، عاطفه بحرالعلوم طباطبایی و ریحانه باغبادی به عنوان عروسک‌گردان و نگار شاه‌علی به عنوان دستیار کارگردان، ایفای نقش می‌کنند.

علاقه‌مندان برای آگاهی از زمان دقیق اجراهای این نمایش می‌توانند با تلفن ۳۲۸۲۰۹۰۹-۰۲۶ داخلی ۱۰۵ تماس بگیرند.

مجتمع کانون البرز در کرج، خیابان شهید صدوقی(ساسانی)، انتهای خیابان شهید نامجو واقع شده است.

آغاز اجرای نمایش موزیکال «چترهای گل‌دار» در کانون سنندج

نمایش موزیکال «چترهای گلدار» کاری از گروه لستوک به کارگردانی آزاده آزرمی به مناسبت دهه مبارک فجر در مرکز فرهنگی هنری شماره چهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج به روی صحنه می‌رود.

بر اساس این خبر نسرین احترامی نویسنده و تهیه‌کننده این نمایش است که از ۱۲ تا ۲۲ بهمن اجرا می‌شود.

در این نمایش نسرین احترامی، آزاده آزرمی، رامین شیخ الاسلامی، رامیار بهمنی، پرستو احمدی‌نیا، میلاد ولی‌زاده، سینا معزی، هانا مرادی، مهنوش محمدی، ویدا احمدی‌نیا، دلنیا صلواتی، تینا بخشی، بیان قمری، اسرین خضری و پرستو صالحی به عنوان صدا پیشه و عروسک‌گردان ایفای نقش می‌کنند.

هم‌چنین سهیلا ساعدپناه طراحی و ساخت دکور نمایش موزیکال چترهای گلدار را برعهده داشته است.

این نمایش در مرکز شماره چهار کانون سنندج بین میدان بسیج و سه راه ادب، کنار آپارتمانی‌های ادب  اجرا می‌شود و برای دانش‌آموزان مقطع دبستان و کودکان پیش‌دبستانی مناسب است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از ساعت اجرای نمایش و ذخیره بلیت با شماره ۳۳۲۴۴۸۹۷ -۰۸۷ تماس بگیرند.

نمایش «خدا جون متشکرم» در بیرجند اجرا می‌شود

نمایش «خداجون متشکرم» هم‌زمان با جشن‌های سال‌روز پیروزی انقلاب روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن در مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۲ کانون بیرجند استان خراسان جنوبی به نشانی خیابان کارگران بین  خیابان نرجس عربی به روی صحنه می‌رود.

هم‌چنین نمایش «تُن پیچ» اثر اعضای مرکز شماره ۱ کانون بیرجند(فراگیر) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی خیابان شهدا انتهای شهدای ۶ نیز  قرار است در همین تاریخ اجرا ‌شود.

این نمایش‌ها روز شنبه از ساعت ۸ تا ۱۱ دو بار و روز یک‌شنبه ۸ تا ۹:۳۰ یک بار به‌روی صحنه می‌رود.

«بنگ، بنگ» نمایش فجرانه کانون استان قزوین

واحد هنرهای نمایشی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، به مناسبت دهه مبارک فجر نمایش «بنگ بنگ» را به روی صحنه برده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، از تاریخ ۱۵ بهمن تا ۱۵ اسفند ۱۳۹۸، سالن نمایش کانون استان قزوین با اجرای نمایش شاد و آهنگین «بنگ، بنگ» پذیرای مدارس و خانواده‌هاست.

نمایش‌نامه این اثر را «زهرا علیجانی» نوشته و «سارا سیاح» آن را کارگردانی کرده است.

پانیا پورسید، هاشم خلیلی، مرجان مسگری و زهرا کریمی بازیگران این نمایش هستند، تنظیم موسیقی را «حسام ساروخانی» برعهده داشته و طراحی و عروسک سازی را «زهرا کریمی» انجام داده است.

«سارا سیاح» طراح دکور، «فیروزه ولدآبادی» طراح پوستر و «مهدی مردانی» سراینده اشعار این اثر هستند.

این نمایش‌ها هر روز در سه نوبت صبح و دو نوبت بعد از ظهر برای مدارس و مهدهای کودک با هماهنگی قبلی از طریق شماره ۰۹۰۳۴۰۶۳۹۰۰ اجرا می‌شود و ساعت اجرای عمومی برای خانواده‌ها روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ساعت ۱۸ اعلام شده است.

مجتمع کانون قزوین در شهرک کوثر، فلکه دوم، بلوار شهید محلاتی واقع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =