ویژه برنامه «قهرمانان سرزمین من» در مرکزشماره۲  کانون کرج

مرکز شماره۲ کانون کرج در قالب طرح ویژه‌ای با عنوان«قهرمانان سرزمین من »تعدادی از قهرمانان تاریخ ایران به ویژه، سردار شهید «قاسم سلیمانی» را به اعضا و دانش‌آموزان معرفی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز همکاران مرکز شماره۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ‌در کرج به منظور گرامی‌دشت ایام الله دهه فجر و یاد و خاطره‌ی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، فعالیت های مختلفی از جمله معرفی وقایع بهمن ۵۷، پخش سرودهای انقلابی، برگزاری مسابقه در قالب پازل معرفی کتاب‌های انقلابی، قصه گویی، نمایش فیلم و بازی را برای اعضا و دانش آموزان بازدید کننده از این مرکز، اجرا می‌کنند.

همچنین در این مرکز در قالب طرح ویژه‌ای با عنوان«قهرمانان سرزمین من»سرداران قهرمان ایرانی از جمله رئیسعلی دلواری، میرزاکوچک خان، ستارخان، که هر کدام نقش ویژه‌ای در مبارزه با دشمنان ایران زمین داشتند معرفی می شوند، سردار شهید قاسم سلیمانی نیز با نگاه ویژه به عنوان نماد شجاعت، ولایت‌مداری، مقاومت و شهادت به اعضا و دانش‌آموزان معرفی می‌شود.

گفتنی است این مرکز که در شاهین ویلا، خیابان ششم غربی واقع شده در تمام طول دهه فجر این خدمات را ارائه کرده و در روز پنجشنبه ۱۷بهمن ۹۸ مراسم ویژه‌ای در این مرکز و سایر مراکز استان با عنوان جشن«من و انقلاب» برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =