کودکان  بندرعباس با «بوم» به دنبال خلاقانه‌ترین شیوه‌های آموزش

مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۴ بندرعباس با طرح بوم با هدف آموزش‌های خلاق میزبان دانش‌آموزان مدرسه امید ایران این شهر است.

طرح بوم ویژه مدرسه است که براساس رویکرد فرهنگی تربیتی و با تاکید بر آموزش‌های مهارت محور و ترویج فعالیت‌های پرورشی در سطح مدارس از سوی آموزش و پرورش قابل اجراست.

طرح بوم با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان و آموزش و پرورش این استان در حال برگزاری است.

مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۴ بندرعباس گفت: در این طرح دانش‌آموزان  پایه‌های سوم، چهارم، پنجم و ششم به عضویت کانون درآمدند.

فاطمه تقی‌زاده روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در ابتدای طرح تمامی دانش‌آموزان به عضویت کانون پرروش فکری کودکان درآمدند و طبق برنامه‌ریزی «پایه چهارم در کارگاه قصه‎گویی، اریگامی و فعالیت‌های کتاب محور»، «پایه پنجم در کارگاه سفال» و «پایه ششم در کارگاه ادبی و شاهنامه‌خوانی» شرکت کردند.

وی ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای گسترش کمی وکیفی خدمات آموزشی غیر مستقیم به دانش‌آموزان صورت می‌پذیرد.

این مربی کانون پرورش فکری هدف از اجرای این طرح را ایجاد فضای مناسب برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی، بهره‌مندی عموم کودکان از خدمات و تبادل دانش و تجربه مربیان کانون، دستیابی به مطلوب‌ترین و خلاقانه‌ترین شیوه‌های آموزش اعلام کرد.  

تقی‌زاده افزود: حضور مربیان کانون پرورش در این طرح زمینه‌ آموزش با شیوه‌های اثربخش و خلاقانه را فراهم کرده است و تا کنون ۲۵۰ دانش‌آموز از مدرسه زیر پوشش این طرح قرار گرفته‌اند.

وی ابرازداشت: امسال پنجمین سالی است که طرح کانون مدرسه توسط این مرکز در حال برگزاری است  و امسال این طرح با نام «بوم» میزبان دانش‌آموزان مدارس است و مربیان کانون شماره ۴ بندرعباس در ماه، ۲ مرتبه در مدرسه پسرانه مهراب رشیدی حضور می‌یابند و به اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری ادبی می‌پردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =