دیوارهای مرکز شماره ۲ کانون مشگین‌شهر با خاطرات انقلاب ۱۳۵۷ پررنگ‌تر شد

هم‌زمان با ایام‌الله دهه‌فجر اعضای مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری مشگین‌شهر با نوشتن خاطرات انقلاب روی دیوار مرکز با انقلابیون ۵۷ عهد و پیمان دوستی بسته و پایبندی خود را با شعار الله‌اکبر و با در دست گرفتن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان دادند.

به همین مناسبت ابتدای برنامه لیلا مستعلی‌زاده مربی مسئول مرکز، ضمن تبریک ایام‌الله دهه‌فجر، اعضای کانون را با وقایع و جریانات انقلاب؛ شامل فرار شاه تا ورود حضرت امام خمینی‌ (ره) به میهن اسلامی در ۱۲ بهمن و پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن آشنا کرده و از رشادت‌های کودکان و نوجوانان، جوانان و حتی کهن‌سالان انقلاب در جهت سرنگونی رژیم پهلوی و برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی سخن گفت.

مستعلی‌زاده از راهپیمایی‌ها، شعارها و تظاهرات آن زمان با اعضا گفتگو کرده و در ادامه از آن‌ها خواست با نوشتن شعارهای انقلابی، دل‌نوشته و کشیدن نقاشی قسمتی از صحنه‌های انقلاب روی دیوار مرکز، یاد آن روزگاران را گرامی بدارند.

در پایان اعضا و مربیان با به اهتزاز درآوردن پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران، با تجدید شعار مرگ بر شاه و درود بر خمینی، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری، عهدی دوباره بستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =