کد خبر: 295637
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷
بازدید 268
ویژه‌برنامه «فجر۴۱» در مرکز شماره۳ کانون اردبیل

ویژه‌برنامه جشن انقلاب با حضور اعضای فراگیر و دارای نیازهای ویژه با عنوان «فجر۴۱» در مرکز شماره۳ کانون پرورش فکری اردبیل به اجرا درآمد.

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر، ‌برنامه «فجر۴۱» به مناسبت چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور اعضای فراگیر در مرکز شماره۳ کانون پرورش فکری اردبیل برگزار شد.

در ابتدای مراسم مهدی جاوید سرپرست مرکز با  گرامیداشت دهه مبارک فجر، ضمن معرفی این مناسبت، گفت: انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و ایثار و فداکاری‌های مردم همیشه در صحنه به پیروزی رسید و ما به برکت همین ایثارگری‌ها چهل‌ویکمین بهار انقلاب را جشن می‌گیریم.

وی با تأکید بر حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی  اظهار داشت:حفظ و تداوم انقلاب اسلامی در گرو پیشرفت‌های علمی است و ما باید با تلاش‌های خود در کسب علم و دانش در این مسیر پیشگام باشیم.

گفتنی است در این مراسم فعالیت‌های فرهنگی ازجمله قصه‌گویی، معرفی کتاب، گرامیداشت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، اجرای مسابقه و شعرخوانی توسط مربیان مرکز اجرا شد. در پایان برنامه نیز با اهدای جوایزی از اعضای فعال و برندگان مسابقه تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =