کارگاه دانستنی‌های انقلاب در مرکز فرهنگی هنری کانون شماره ۲  بندرعباس

اعضا مرکزفرهنگی هنری کانون پرورش فکری کانون شماره ۲ بندرعباس ضمن آشنایی با کتاب دانستنی‌های انقلاب طی یک رقابت جذاب، محتوای کتاب مورد نظر را به مسابقه گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، عفت تفضلی مربی مسوول مرکزفرهنگی هنری کانون پرورش فکری کانون  شماره ۲ بندرعباس  گفت: اعضای کانون ضمن آشنایی با کتاب دانستنی‌های انقلاب طی یک رقابت جذاب، محتوای کتاب مورد نظر را به مسابقه گذاشتند.

وی افزود: در این مسابقه که به صورت شفاهی در قالب پرسش و پاسخ برگزار شد اعضاء به گروههای سه نفره تقسیم شدند و به ۴۱ سوال که از متن کتاب استخراج شده بود پاسخ دادند.

تفضلی گفت: دو گروه به سرپرستی ارسطو انصاری و امیرحسین حداد زاده بیشترین امتیاز را در این مسابقه به خود اختصاص دادند و هدایای این مسابقه را دریافت نمودند.

مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری کانون شماره ۲ ادامه داد: در این برنامه راضیه سلیمانی پور، مربی فرهنگی مرکز فرهنگی کانون شماره ۲ بندرعباس  زوایای مختلف کتاب دانستنی های انقلاب را به اعضا معرفی کرد.

گفتنی است کتاب دانستنی های انقلاب اسلامی  ایران با هدف  آشنایی کودکان ونوجوانان با شخصیت ها، حوادث  و مفاهیم انقلاب اسلامی توسط ناصر نادری تالیف و کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان آن را در سال ۱۳۹۲ به چاپ رسانده است.

 این کتاب مصور مرجعی جذاب و گیرا درباره ی دانستنی های  تاریخ انقلاب اسلامی ایران برای کودکان ونوجوانان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =