مسیر تعالی و رونق تولید می‌تواند از کانون آغاز شود

کانون پرورش فکری گالیکش به‌مناسبت گرامی‌داشت دهه مبارک فجر اقدام به برگزاری ویژه برنامه‌ای با حضور فرماندارو مسئولان این شهرستان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، سیده محدثه حسینی مسئول کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر این شهرستان، در ابتدای این مراسم به ارائه گزارشی از فعالیت‌های اجرا شده برای کودکان و نوجوانان در ایام دهه فجر پرداخت.

در ادامه علی اصغر میرزایی فرماندار گالیکش، به اهمیت نقش کانون پرورش فکری در تربیت و هدایت نسل جدید در هدفمند ساختن فعالیت‌های آنها برای ساختن آینده‌ای بهتر اشاره کرد و اظهار داشت: مسیر تعالی و رونق تولید ملی می‌تواند از کانون آغاز شود.

وی همچنین با اشاره به قدمت و جایگاه کانون پرورش فکری در زمینه ارائه خدمات فرهنگی، عضویت کودکان و نوجوانان و حضور آنها در برنامه‌های متنوع کانون را حاوی خاطرات شیرین و به یادماندنی دانست.

اجرای سرود سردار دل‌ها، مسابقه، خاطره‌گویی، اجرای موسیقی سنتی توسط عضو نوجوان و اهدای جوایز  از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این ویژه برنامه بود.

در بخش جنبی این برنامه نیز نمایشگاه تولیدات خانگی بانوان شهرستان، صنایع دستی، چرم دوزی و ... برقرار بود.

گفتنی‌است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلفی را در ایام ا... دهه مبارک فجر و با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =