جنگ شادی و نمایش موزیکال بزغالو

راحله خادمی مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ بندرعباس (مرکز فراگیر) از برگزاری جنگ شادی و نمایش موزیکال بزغالو در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، مرکز فراگیر بندرعباس با اجرای جنگ شادی و  نمایش موزیکال بزغالو در ایام الله دهه فجر شادی را به کودکان بندرعباسی هدیه کرد.

به گفته راحله خادمی مربی مسوول مرکزفرهنگی هنری کانون شماره (فراگیر) از ابتدای دهه فجر و به مدت یک هفته مرکز فراگیر میزبان اجرای نمایش شاد و آهنگین بزغالو  به کارگردانی سمیه اسلامی مربی هنری مراکز بندرعباس بود و تا کنون قریب به  ۱۸۰۰دانش آموز از این نمایش دیدن کرده اند. وی افزود: در حاشیه اجرای این نمایش، مسابقه‌های فرهنگی شاد، قصه گویی، معرفی ایام و وقایع روزانه توسط مربیان مرکزفرهنگی هنری کانون شماره ۳ بندرعباس انجام شد.

مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری کانون شماره ۳ بندرعباس گفت: در این ویژه برنامه‌ها دانش آموزان دختر و پسر مدارس دوره اول ابتدایی  و پیش دبستانی علاوه بر تجربه لحظات شاد با  مفاهیمی چون اتحاد و پیروزی و... در قالب این فعالیت ها آشنا شدند.  

نمایش صحنه ای - عروسکی  بزغالو  داستان بز شکمویی را روایت می کند که علاقه اش به  خوردن چیزهای بیشتر باعث اتفاقات و دردسرهایی برای  او می شود. این نمایش هم اکنون در مرکز شماره ۴ بندرعباس در حال اجراست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =