نمایشگاه عکس «بچه‌های اربعین» آغاز می‌شود

نمایشگاه آثار منتخب و برگزیده نخستین مهرواره عکس «بچه‌های اربعین» روز چهارشنبه ۲۳ بهمن هم‌زمان با اربعین شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلمیانی در کانون آغاز می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ۴۵۹ اثر از سوی ۹۵ عکاس نوجوان (زیر ۱۸ سال) و بزرگسال از ۱۸ استان کشور به دبیرخانه این مهرواره ارسال شده بود که در این میان ۵۵ اثر به نمایشگاه راه پیدا کرده است.

بر همین اساس، آثار رسیده به دبیرخانه نخستین مهرواره عکس «بچه‌های اربعین» در دو بخش نوجوان و بزرگ‌سال از سوی علیرضا کریمی‌صارمی، محمد ستاری و مامک یحیی‌پور داوری شد و برگزیدگان آن معرفی شدند.

این نمایشگاه ساعت ۱۱ روز چهارشنبه ۲۳ بهمن با حضور محمدرضا زمردیان معاون فرهنگی کانون، علیرضا کریمی‌صارمی دبیر انجمن عکاسان نوجوان، انسیه موسویان مدیرکل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون، داوران، برگزیدگان و تقدیرشدگان این رویداد هنری در نگارخانه شهید محمدطه اقدامی کانون گشایش خواهد یافت.

علاقه‌مندان تا روز ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ فرصت دارند از این نمایشگاه در خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری دیدن کنند.

نخستین مهرواره عکس «بچه‌های اربعین» با همکاری اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل و انجمن عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد و شرکت‌کنندگان عکس‌های خود را از راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی به این رویداد هنری ارسال کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =