جشن میلاد حضرت زهرا(س) در زاهدان برگزار شد

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: دختران آگاه ایران با هویت ملی و مذهبی خود و با الگوبرداری از حضرت زهرا(س) می‌توانند آینده را آنگونه که شایسته‌ی فرزندان این سرزمین است بسازند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جشن میلاد حضرت زهرا(س) با همکاری کانون پرورش فکری، سازمان بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش استان در زاهدان برگزار شد.

مدیرکل کانون استان در سخنانی با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت زهرا(س) و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران(ره) گفت: امروز روز تولد کسی است که خداوند او را برای تسکین دل پیامبر مهربانی‌ها(ص) به زمین فرستاد و روز زن بهانه‌ای شد برای قدرشناسی مادرانی که آرام دل همه‌ی ما هستند.

معصومه هادی سپس افزود: دختران ایرانی با بهره‌گیری از روش و اخلاق حضرت زهرا(س)، که کامل‌ترین الگو برای زنان است، و با اتکا به هویت ایرانی و دینی خود می‌توانند آینده را آنگونه که شایسته‌ی زنان ایرانی است، بسازند.

وی سپس با اشاره به به تلاش دشمنان برای خارج کردن زنان از حوزه‌ی کارکرد محوری آنان در بنیاد خانواده خطاب به دختران حاضر در جشن گفت: شناخت، آگاهی، درایت و تدبیر شما دختران می‌تواند جامعه را به سمت سازندگی و سلامت رهبری کند.

هادی، که ریاست مجمع بسیج فرهنگیان استان را نیز برعهده دارد، با اشاره به فعالیت‌های این نهاد فرهنگی، هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج فرهنگیان را یک بازوی فعال برای آموزش و پرورش، جامعه‌ی فرهنگیان و تعلیم و تربیت کشور دانست و عنوان کرد: این نهاد با شناسایی تهدیدها و آسیب‌های جامعه‌ی امروز، با برگزاری نشست‌های تخصصی و ارایه‌ی برنامه‌های اثرگذار و به‌کارگیری یافته‌های خود برای ساختن فردایی بهتر همواره تلاش می‌کند.

پس از سخنان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، دیگر سخنرانان در مورد فضیلت حضرت زهرا صحبت کردند و در پایان از تعدادی از زنان برگزیده در عرصه‌های گوناگون علمی و فرهنگی تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =