سیستان و بلوچستان با «پنج و پنج» به جشنواره‌ی هنرهای نمایشی را یافت

نمایش‌نامه‌ی «پنج و پنج» اثر کارشناس واحد آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان به هجدهمین جشنواره‌ی هنرهای نمایشی کانون راه یافت

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، نمایش‌نامه‌ی «پنج و پنج» اثر بی‌با رهسپار کارشناس واحد آموزش و پژوهش استان به جشنواره‌ی هنرهای نمایشی را یافت.

دبیر هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی گفت: نمایش‌نامه‌ها از سوی هیات انتخاب شامل یدالله وفاداری، حسن دادشکر و آزاده انصاری بررسی شد و از بین ۲۷۷ نمایش‌نامه شرکت‌کننده در این بخش، ۱۵ نمایش‌نامه در مرحله نخست انتخاب شد.

امیر مشهدی‌عباس هم چنین افزود: این نمایش‌نامه‌ها از سوی اساتید نمایش‌نامه‌نویسی مشاوره‌ی تخصصی خواهند گرفت و پس از بازبینی به مرحله داوری اصلی راه خواهند یافت. در پایان در مرحله‌ی کشوری جشنواره، از بین این آثار سه نمایش‌نامه به عنوان آثار برگزیده معرفی خواهند شد.

برهمین اساس نمایش‌نامه‌ی «پنج و پنج» اثر بی‌با رهسپار کارشناس واحد آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز برگزیده‌ی این بخش شد.

گفتنی است «پنج و پنج» ماجرای یک عدد پنجِ مدادی و یک عدد پنجِ خودکاری است که با ورود جادوگر هشت اتفاق‌هایی برای‌شان می‌افتد که مسیر حضورشان در دنیای کاغذها و عددها تغییر می‌کند.

هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اواخر فروردین ۱۳۹۹ در اهواز برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =