دو نشان زرین مرغک به کانونی‌های استان سمنان رسید

مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون سمنان و مربی مرکز فرهنگی‌هنری سیار روستایی کانون شاهرود و بسطام در آیین معرفی و قدردانی از مراکز مؤفق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور از سوی مدیرعامل و معاون فرهنگی، تجلیل شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، آیین معرفی و قدردانی از مراکز مؤفق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور با حضور فاضل نظری مدیرعامل، محمدرضا زمردیان معاون فرهنگی و جمعی از مدیران ستادی صبح روز چهارشنبه ۳۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون تهران برگزار و از ۲۸ مرکز فرهنگی‌هنری ثابت و ۱۸ مرکز فرهنگی‌هنری ‌سیار شهری و روستایی به‌عنوان مراکز برتر کشور تجلیل شد.

بر اساس این گزارش، با توجه به شاخصه‌های کمّی و کیفی این ارزیابی مانند تعداد اعضای جدید و تمدیدی، تعداد شرکت‌کنندگان در فعالیت‌ها، تعداد دفعات اجرای برنامه‌ها، امانت کتاب، وضعیت فیزیکی و ظاهری، فضاسازی مرکز، خدمات فنی و کتابداری، برنامه‌ریزی و عملکرد نیروی انسانی، مدیریت مرکز، نگهداری وسایل و تجهیزات، تعاملات برون‌سازمانی، شرکت در برنامه‌های استانی و کشوری، عملکرد مرکز در برگزاری فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی، رعایت مسائل مالی و... به‌عنوان شاخصه‌های انتخاب بهترین مراکز کانون در سراسر کشور، گلنساء شاهی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون سمنان و حسن کریمی مربی مرکز فرهنگی‌هنری سیار روستایی کانون شاهرود و بسطام، لوح سپاس و  نشان زرین مرغک را از مدیرعامل کانون دریافت کردند.

گفتنی است؛ مراکز مؤفق از بین بیش از یک‌هزار مرکز و کتاب‌خانه کانون در سراسر کشور انتخاب شدند و پخش چند نماهنگ به‌منظور معرفی فعالیت‌های کانون به‌ویژه معرفی مراکز مؤفق و طرح امداد فرهنگی از دیگر برنامه‌های این آیین بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =