کد خبر: 296149
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
بازدید 276
مربیان کانون بوشهر در میان برترین ها

آیین تقدیر از مراکز برتر و مربیان جهادگر پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، صبح روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ و در این آیین که در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری برگزار شد، پس از تلاوت قرآن کریم و پخش سرود ملی، نماهنگی در رابطه با آیین تقدیر مراکز به نمایش درآمد که در آن شاخصه‌های کمی ارزیابی مانند تعداد اعضای جدید، تعداد اعضای تمدیدی، تعداد شرکت‌کنندگان در فعالیت‌ها، دفعات اجرای برنامه‌ها، امانت کتاب و شاخصه‌های کیفی مانند وضعیت فیزیکی و ظاهری، فضاسازی مرکز، خدمات فنی و کتابداری، برنامه‌ریزی و عملکرد، عملکرد نیروی انسانی، مدیریت مرکز، نگهداری وسایل و تجهیزات، تعاملات برون سازمانی، شرکت در برنامه‌های استانی و کشوری، عملکرد مرکز در برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری ادبی، رعایت مسائل مالی و... به عنوان شاخصه‌های انتخاب بهترین مراکز کانون در سراسر کشور معرفی شده بود.

این آیین با حضور مدیر عامل کانون کشور، معاون فرهنگی، معاون توسعه و مدیریت منابع، مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی، مدیر کل حراست، مدیر آفرینش های ادبی و هنری، و مدیرکل های ستادی کانون برگزار شد. در بخش قدردانی از مراکز ثابت برتر، از ۲۸ مرکز ثابت به ‌عنوان مراکز برتر کانون تقدیر شد که مرکز فرهنگی و هنری دیلم به عنوان یکی از مراکز برتر مورد قدردانی قرار گرفت.

 و در بخش قدردانی از مربیان جهادگر پیک امید، از عبدالوحید بهزاری مربی امورفرهنگی سیارروستایی برازجان تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =