کد خبر: 296159
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶
بازدید 125
مسابقه  فجرانه «دفتر انقلاب» برگزیدگان خود را شناخت

مسابقه فجرانه «دفتر انقلاب» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با معرفی ۱۸ اثر برتر در بخش‌های ادبی، نقاشی و جدول انقلاب به کارخود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این مسابقه در آستانه چهل ‌و یکمین سال‌گشت پیروزی انقلاب اسلامی فراخوان‌شد و آشنایی افزون‌تر کودکان و نوجوانان با رویدادها و شخصیت‌های نقش‌آفرین در این حرکت مردمی، از اهداف برگزاری آن به‌شمارمی‌رفت.

برهمین‌اساس، بیش از ۴۰ اثر نقاشی با موضوع «رویدادهای انقلاب اسلامی» و «امام‌امت، ایثار و شهادت» به دبیرخانه این مسابقه در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان ارسال‌شد و خدیجه‌زحمتکش و مریم ابراهیمی‌فر با داوری آثار ارسالی گروه‌های سنی ۷ تا ۱۸ سال، شش اثر را شایسته عنوان برتر شناختند.

براین اساس، بیتا رجب‌زاده از مرکز فرهنگی هنری کانون رودسر، ماهک همتی از لاهیجان، ماندانارحمانی و فاطمه‌رجبی از خانه شبانه‌روزی آدینا، ساریناشکورزاده از مرکز فرهنگی هنری کانون فومن و آریاناشوقی از خانه آرامش بهزیستی، به عنوان خالقان آثار برتر بخش نقاشی معرفی‌شدند.

داوران مسابقه «جدول انقلاب» شامل: ضیاء‌غیوری، اکرم‌السادات حسینی و مریم ابراهیمی‌فر درعین‌حال، با بررسی ۳۶ پاسخ‌نامه ارسالی به دبیرخانه، یکتارحمتی از مرکز فرهنگی هنری مجتع کانون رشت، باران علی‌نیا از مرکز فرهنگی هنری کانون رودسر، امیرحسین قنبری از کانون املش، فاطمه عبداللهی از مرکز  فرهنگی هنری شماره یک کانون آستارا و سید عرفان میری، سینا نعمتی و مهدی بهرامی‌پور را به ترتیب، از مراکز فرهنگی هنری کانون صومعه‌سرا، ماسال و چوکا را به‌عنوان برگزیدگان این بخش معرفی‌کرد.

مسابقه ادبی دفتر انقلاب نیز با محوریت «داستان کوتاه، به مناسبت سال‌گرد پیروزی انقلاب» و«نامه‌ای به سرداردل‌ها»، برای مخاطبان گروه‌های سنی«ج»، «د»، «ه» برنامه‌ریزی‌شد و گروه داوری این بخش متشکل از: حمیرا خدابنده و لیلا خلقت‌پرور با نگاهی ویژه به برجستگی‌های ادبی این آثار، ۵ اثر را از میان ۲۶ اثر ارسالی، به‌گزین‌کرد.

برهمین‌اساس نیز ضحا قهرمانی از مرکز فرهنگی هنری کانون تالش، امیرحسین هادی و یلدا اخلاقی از مرکز فرهنگی هنری کانون ماسال  و محمد حبیبی از کانون پرورش فکری کومله‌عنوان خالقان آثار برگزیده مسابقه ادبی  «دفتر انقلاب» را به خود اختصاص‌دادند.

گفتنی است، این مسابقه با همراهی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهر رشت صورت‌گرفت و درپایان نیز از ۱۸ برگزیده بخش‌های مختلف آن با اهدای لوح سپاس و جایزه، قدردانی‌شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =