کد خبر: 296210
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
بازدید 316
می توان جلوی کورو ویروس را گرفت؟

بهترین کاری که می توانید برای جلوگیری از ابتلا به COVID-19 انجام دهید این است که اغلب دست ها را بشویید. از صابون و آب ساده قدیمی استفاده کنید. اگر نزدیک یک سینک نباشید ، یک ضد عفونی کننده ساز مبتنی بر الکل خوب کار می کند. در صورت تماس با آن ، این ویروس از روی پوست شما خلاص می شود.

اگر نیاز به سرفه یا عطسه دارید ، این کار را در آرنج خمیده یا بافت خود انجام دهید ، سپس بافت را درون یک سطل زباله بسته بگذارید و دستان خود را بشویید یا ضد عفونی کنید.

هنگام صحبت با آنها ، سه پا از مردم دور شوید ، به خصوص اگر علائم تنفسی یا تب دارند. به این ترتیب ، قطرات ویروس ناشی از عطسه یا سرفه نمی تواند روی شما فرود بیاید ، و شما به ویروس تنفس نخواهید کرد.

آیا باید ماسک بپوشید؟

اگر بیمار باشید ، یا اگر به بسیاری از بیماران مریض می روید ، مانند اینکه در یک بیمارستان در یک بیمارستان بازدید می کنید ، می تواند ایده خوبی باشد. در این شرایط ، یک ماسک می تواند از سایر ویروس ها نیز محافظت کند. در اینجا نحوه استفاده صحیح از ماسک محافظ آورده شده است:

ابتدا دستان خود را بشویید و ضد آب کنید.ماسک را هنگام پوشیدن لمس نکنید و از استفاده مجدد آن استفاده نکنید.ماسک را از پشت در آورید. آن را از جلو و نزدیک بینی و دهان خود بیرون نکشید. سپس آن را در سطل زباله بسته ریخته و دستان خود را بشویید و ضد آب کنید.

چقدر باید عصبی در مورد coronavirus باشم؟

حالا شما تصور می کنید که خودتان به طور ناآگاهانه با شخصی که کوروی ویروس دارد تماس برقرار کنید ، اینطور نیست؟ شما احساس اضطراب خزنده ای می کنید ... اما کاملاً خوب خواهید بود. همه چیز در مورد حفظ دیدگاه شماست.

گیل سالتز ، MD ، استادیار روانپزشکی در این باره می گوید: "اگر دچار نگرانی های سلامتی در مورد این ویروس هستید ، ابتدا باید به خاطر داشته باشید که از هر کسی که به سرفه یا تب مبتلا می شود ، 99٪ از این افراد هرگز coronavirus نخواهند داشت." بیمارستان دانشکده پزشکی ویل-کرنل ، نیویورک ، پرسباترین نیویورک و روانپزشک مؤسسه روانکاوی نیویورک و میزبان پادکست آینده "شخصیت شناسی" آینده. وی گفت: "اگر شما در رسانه های اجتماعی بسیار درگیر هستید ، اغلب با پیام های ترسناک درباره coronavirus که واقعیت ندارند ، بمباران می شوید. عناوینی که به شما زنگ می زند و آن زنگ هشدار به ذهن شما می خورد که گویی به یک خرس خیره شده اید! من فوراً فکر می کنم ، راه حل این است که کمتر نگاهی به عناوین حساس در رسانه های اجتماعی بیندازیم. اطلاعات خود را از memes دریافت نکنید — به یک وب سایت با اطلاعات دقیق در مورد coronavirus ،

بیش از حد نسبت به هر خرخرکار واکنش نشان ندهید. دکتر سالتز می گوید: "اگر احساس بیماری دارید ، به پزشک مراجعه کرده و معاینه کنید ، اما بعد از آنکه دکتر گفت سرماخوردگی دارید و نه کرونوی ویروس ، پزشک را باور کنید و از نگرانی خودداری کنید." "اگر نگرانی خود را ادامه دهید ، این واقعاً اضطراب است ، نه یک بیماری جدی." اگر احساس می کنید به اضطراب خود کمک می کنید باید با یک درمانگر صحبت کنید.

آیا می خواهید مقدماتی از خودی داشته باشید؟ دکتر Saltz توصیه می کند ورزش هوازی روزانه ، مراقبه اگر این کار برای شما مفید باشد ، تنش و سپس آرامش عضلات خود را انجام دهید و حمام گرم می تواند به شما کمک کند. او همچنین این تنظیم واقعیت عالی را مطرح می کند: "چهار یا پنج بار پیاپی بدترین حالت خود را بنویسید. سپس به مدت 20 دقیقه بیش از بدترین حالت خود را بخوانید - بارها و بارها آن را بخوانید. مغز شما از طریق آن تکرار خواهد گفت ، سلام ، این بدترین حالت ممکن نیست اتفاق بیفتد. " خط پایین: در مورد coronavirus با دقت آگاه باشید — اما خوب است که در مورد زندگی روزمره خود بروید ، و از آن لذت ببرید!

چه کاری نباید در هنگام شیوع کروناویروس انجام داد

نگران دریافت نامه یا بسته از چین باشید.

سازمان بهداشت جهانی می گوید که کوروویروسها روی اشیاء بی جان طولانی زنده نمی مانند.

فکر کنید آلوده هستید زیرا در ساعات گذشته وقت خود را با کسی که sniffles کرده است گذراندید.

اعتقاد بر این است که دوره جوجه کشی COVID-19 بین یک تا 5/12 روز است که میانگین زمان آن بین پنج تا شش روز است. با این حال ، به یاد داشته باشید ، شانس ابتلا به کورو ویروسی در این کشور ، به صورت دوره ای بسیار کم است.

از پزشک خود در مورد آنتی بیوتیک های پیشگیرانه سؤال کنید.

این ایده خوبی برای اکثر افراد نیست ، اما در مورد coronavirus ، آنتی بیوتیک ها به هیچ وجه کاربرد ندارند. آنها عفونت های باکتریایی را درمان می کنند ، نه ویروس ها. برخی از
 بیمارانی که برای COVID-19 بستری شده اند ، آنتی بیوتیک داده می شوند ، اما تنها در صورت داشتن عفونت باکتریایی ، در همان زمان می جنگند.

خانه یا محل کار خود را با مواد شیمیایی مخصوص تمیز کنید.

یک مطالعه جدید از دانشگاه پزشکی گریفسوالد در آلمان نشان می دهد که پاک کننده های خانگی معمولی این کار را برای غیرفعال کردن coronaviruses روی سطوح انجام می دهند. مواد شیمیایی موجود در پاک کننده ها:

62-71٪ اتانول0.5٪ پراکسید هیدروژن یا0.1٪ هیپوکلریت سدیمسفید کننده

تمام این مواد شیمیایی در طی یک دقیقه کورو ویروس ها را می کشند.

نحوه زندگی خود را تغییر دهید.

کار کنید ، به سینماها بروید ، غذا بخورید ، در سالن بدنسازی کار کنید ، هر کاری را که به طور عادی انجام می دهید انجام دهید. قطعاً خود را در مورد COVID-19 به روز و آموزش دهید ، اما تا جایی که زندگی خود را به طور کامل زندگی نمی کنید تأکید نکنید - انجام این کار کاملاً بی خطر است!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =