فعالیت‌های«طرح پیک امید مجازی» در کانون استان اردبیل

مدیرکل کانون پرورش فکری استان اردبیل از اجرای طرح «پیک امید مجازی» برای کودکان و نوجوانان در زمینه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل؛ زعفر احدزاده با تأکید به کاهش استرس و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا برای گروه مخاطبان، گفت: هم‌زمان با سراسر کشور با اجرای طرح «پیک امید مجازی» و باهدف کاهش استرس و نگرانی کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها در مواجهه با «ویروس کرونا»، تولید محتوای فرهنگی و انتشار آن در فضای مجازی، در حال انجام است.

احدزاده افزود: در این طرح مربیان، اعضا و اولیا علاقه‌مند با قصه‌گویی در۹۰ ثانیه و همچنین فعالیت‌های فرهنگی هنری در قالب پویانمایی، کاغذ و تا، نقاشی، ساخت کاردستی، شعرخوانی، داستان کوتاه و ... لحظاتی شادی را برای کودکان و نوجوانان رقم خواهند زد.

مدیرکل کانون استان اردبیل بابیان اینکه کودکان به‌عنوان سفیران سلامت می‌توانند در پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و ترغیب خانواده‌ها در این خصوص کمک شایانی بکنند، خاطرنشان کرد: در این روزهای تعطیلی مدارس، مهدکودک‌ها و مراکز فرهنگی هنری، انتشار فایل‌های آموزشی کانون پرورش فکری در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، بستر امید و دورهم بودن در خانه را با زمزمه «حول حالنا الی احسن الحال» زیباتر و دل‌نشین‌تر می‌کند.

گفتنی است، پرتال اینترنتی کانون به نشانی www.omid.kpf.ir به‌همین منظور راه‌اندازی شده است، همچنین پیج اینستاگرامی کانون کشور به آدرس tps://instagram.com/kanoonparvaresh جهت دسترسی به تولیدات کانون معرفی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =