کد خبر: 296406
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
بازدید 463
آغاز بکار پیک امید مجازی در کانون پرورش فکری استان اردبیل

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، به خاطر شیوع ویروس کرونا در جامعه و به‌دلیل خانه‌نشینی اعضای خود اقدام به راه‌اندازی پیک امید مجازی نموده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در پی شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، در قالب طرح «پیک امید مجازی» در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، مربیان مراکز کانون پرورش فکری استان اردبیل در چهار بخش قصه‌گویی، کاردستی، ادبی، هنرهای تجسمی و نمایشی با برپایی کارگاه مجازی، برنامه‌های سرگرم‌کننده و آموزنده‌ای را به کودکان و نوجوان طراحی و اجرا می‌کنند.

هدف از اجرای این برنامه ایجاد فضای امید و نشاط در بین کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون بوده و آموزش رعایت موازین بهداشتی جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا به زبان غیرمستقیم و با استفاده از ابزار هنر و ادبیات از دیگر رویکردهای این برنامه فرهنگی است.

لازم به ذکر است تابه‌حال نزدیک به ۱۴۰ برنامه تنظیم‌شده و در اختیار مراجع ذیصلاح قرارگرفته است و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت پیک امید مجازی به نشانی ww.omid.kpf.ir و پرتال و صفحه‌های کانون در شبکه‌های اجتماعی مراجعه کرده و از نمونه کارهای انجام‌شده بازدید نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =