کد خبر: 296373
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
بازدید 399
 جشنواره مجازی «نمایش‌خانه»

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با مشارکت دفتر تئاتر خیابانی اداره کل مرکزهنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتراموراجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر، سازمان مردم نهاد نیمدری سبز و انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر اقدام به برگزاری جشنواره ملی تئاتر غیر حرفه ای و مجازی «نمایش‌خانه» با شعار "هر خانه، یک تماشاخانه تئاتر " نموده است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، این اداره کل با مشارکت دفتر تئاتر خیابانی اداره کل مرکزهنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتراموراجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر، سازمان مردم نهاد نیمدری سبز و انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر اقدام به برگزاری جشنواره ملی تئاتر غیر حرفه ای و مجازی «نمایش‌خانه» با شعار "هر خانه، یک تماشاخانه تئاتر " نموده است . 

گفتی است این جشنواره در بخش های نمایش ایرانی ، نمایش عروسکی، نمایش کوتاه و استند آپ کمدی می باشد و به موضوعاتی چون؛ چگونه کرونا را شکست دهیم ؟ نوروز را در خانه بمانیم !! و مثل ها و قصه های سرزمین مادری را احیا کنیم می پردازد . 

شایان ذکر است : هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد نشاط در خانواده ها به جهت بهبود فضای خانواده های درگیر در بحران مقابله با کرونا ویروس و بالا بردن روحیه خانواده ها در هنگام قرنطینه به خصوص در ایام نوروز می باشد . 

به اطلاع می رساند مدت زمان آثار  باید بین ٥ تا ١٠ دقیقه باشد و آثار بصورت ویدئویی داوری می شود و به برگزیدگان در حوزه های مختلف جوایزی اعطا می گردد. آخرین مهلت  ارسال آثار ١٠ فروردین می باشد .

فراخوان جشنواره مجازی نمایش خانه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =