«بهار در خانه»، مهرواره‌ای برای نوروز کودکان و نوجوانان ایرانی

فراخوان مهرواره نقاشی، عکس و فیلم کوتاه با عنوان «بهار در خانه» ویژه تعطیلات نوروز ۱۳۹۹ از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای مخاطبان ۴ تا ۱۸ سال منتشر شد.

 به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در بخش نقاشی، کودکان و نوجوانان می‌توانند با تکنیک آزاد در اندازه دل‌خواه خود نقاشی بکشند و با گوشی همراه از آن عکس بگیرند.

هم‌چنین در بخش عکس مهرواره «بهار در خانه» علاقه‌مندان به این هنر می‌توانند از موضوع‌های مورد علاقه خود با گوشی تلفن همراه عکاسی کنند و در بخش فیلم کوتاه نیز با گوشی تلفن همراه به صورت افقی به مدت ۹۰ ثانیه تا ۳ دقیقه فیلم تهیه و ارسال کنند.

بر اساس فراخوان این مهرواره، شرکت‌کنندگان می‌توانند در هر بخش تنها یک اثر، با کیفیت مناسب را تا ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ در سایت omid.kpf.ir بارگذاری و فرم اطلاعات خواسته شده از قبیل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، عنوان اثر، نام استان، شهر و... را تکمیل کنند.

یادآوری می‌شود این فراخوان در قالب مهرواره برگزار می‌شود و رتبه‌بندی و اعلام برگزیده ندارد اما از آثار برتر با ارسال هدیه‌ی فرهنگی تجلیل می‌شود و به مرور در صفحه‌های کانون در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =