تماشای اینترنتی «بچه‌های نفت» ابراهیم فروزش

فیلم «بچه‌های نفت» به کارگردانی ابراهیم فروزش از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز سه‌شنبه، ۲۷ اسفند روی پرتال اینترنتی کانون قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی کانون استان گیلان، کانون هر روز صبح یکی از تولیدات سینمایی یا تئاترهایش را در پرتال اینترنتی خود منتشر می‌کند. به همین منظور فیلم «بچه‌های نفت» به کارگردانی ابراهیم فروزش در روز سه‌شنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ از ساعت ۹ صبح به نمایش در می‌آید.

فیلم سینمایی «بچه‌های نفت» تولید سال ۱۳۷۸ امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: اسماعیل هر روز همراه دوستانش از روی لوله‌های نفت، فاصله بین روستا تا مدرسه را طی می‌کند. این در حالی است که مادرش زندگی او و دو خواهرش را در غیاب پدر به سختی و در تنگدستی اداره می‌کند. مادر اسماعیل برای کسب معاش و هزینه‌های زندگی به هر کاری از جمله جمع‌آوری نفت سیاه به طور قاچاق دست می‌زند تا ضمناً بدهی‌های شوهرش را به نزول‌خواری به نام خیرالله بپردازد و تنها سرمایه‌شان یعنی یک الاغ کور را از گرو درآورد، اسماعیل نیز در این راه یاری‌رسان اوست....

بر همین اساس، پخش هر کدام از این تولیدات از ساعت ۹ صبح آن روز به مدت ۲۴ ساعت روی خروجی این پرتال اینترنتی به نشانی omid.kpf.ir به‌صورت رایگان قابل دسترس است.

در جریان برنامه پخش اینترنتی فیلم‌های کانون، پیش از این فیلم‌های «کلانتری غیرانتفاعی» به کارگردانی زنده‌یاد یداله صمدی، «خمره» و «هامون و دریا» به کارگردانی ابراهیم فروزش، «ساز دهنی» به کارگردانی امیر نادری، «قله دنیا» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد و «سبز کوچک» به کارگردانی غلامرضا رمضانی بدین شکل به نمایش درآمدند.

بر اساس این خبر، در این روزها که شاهد شیوع بیماری کرونا در کشور هستیم، با تلاش داوطلبانه مربیان کانون محتواهایی در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و سرگرمی تولید می‌شود و در اختیار کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

همچنین گزیده‌ای از انیمیشن‌ها، فیلم‌ها و کتاب‌های کانون به‌صورت رایگان برای استفاده خانواده‌ها منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دسترسی به این فیلم‌ها به پایگاه omid.kpf.ir مراجعه یا با هشتگ‌های «#در_دل_دارم_امید، #کانون_امید، #پیک_امید و #برای_حال_خوب» این آثار و فیلم‌ها را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند.

یادآوری می‌شود این طرح، تا پایان تعطیلی مدارس به دلیل شیوع کرونا ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =