کد خبر: 296483
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۷
بازدید 191
استقبال کانون استان بوشهر از حضور هنرمندان تئاتر

مدیرکل کانون استان بوشهر ضمن تبریک به ‌مناسبت روز جهانی تئاتر به فعالین و هنرمندان هنرهای نمایشی و از حضور هنرمندان عرصه تئاتر در کانون برای ارائه این هنر به کودکان و نوجوانان استقبال خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، سمیه رسولی مدیرکل کانون استان بوشهر به‌مناسبت روز جهانی تئاتر عنوان کرد: جایگاه هنر در عرصه تعلیم و آموزش جایگاه ویژه و پراهمیتی است که تئاتر یا به طور کلی هنرهای نمایشی یکی از آنهاست .
او گفت: هنرهای نمایشی یکی از فعالیت های چهلگانه کانون پرورش فکری است که سالیان زیادی از قدمت آن و پرداختن به این هنر در کانون می‌گذرد و همواره مورد استقبال و علاقه کودکان و نوجوانان بوده است .

وی اضافه کرد: اگر امروز در جامعه شاهد این هستیم که از تئاتر و گونه های مختلف هنر نمایش به عنوان یک ابزار کاربردی در جهت آموزش، تعلیم و تربیت استفاده میشود این نشان از اهمیت و تاثیر گذار بودن این هنر دارد. چون این هنر ضمن لذت‌بخشی به مخاطب ، پرورش قوه‌ی تفکر و تخیل، فعالیتی هدف‌مند است که می‌تواند  کودک را از جنبه های مختلف برای حضور در جامعه آماده کند .
سمیه رسولی ضمن تبریک این روز به فعالین و هنرمندان هنرهای نمایشی  تصریح کرد کانون پرورش فکری استان بوشهر از حضور هنرمندان عرصه تئاتر در کانون برای ارائه این هنر به کودکان و نوجوانان استقبال خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =