مسابقه شعرخوانی بهار آیینه در استان خوزستان

مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان همزمان با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس و مراکز فرهنگی هنری استان، فراخوان مسابقه شعرخوانی بهار آیینه را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، مسابقه شعرخوانی بهار آیینه در چهار رده سنی ۸ تا ۹ ، ۱۰ تا ۱۲، ۱۳ تا ۱۵  و ۱۶ تا ۱۷ سال برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با انتخاب اشعار شاعران ( کلاسیک یا معاصر) اقدام به خوانش و ضبط ویدیویی این اشعار کرده و در مسابقه شعر خوانی بهار آیینه شرکت کنند.
شرکت کنندگان باید توجه داشته باشند در ضبط فیلم شعرخوانی خود که یا به وسیله موبایل یا دوربین فیلمبرداری به شکل افقی انجام می‌شود؛ ابتدا به صورت کامل نام و نام خانوادگی، رده سنی، نام شهر، نام شعر و شاعر را بیان کنند.
کودکان و نوجوانان علاقه مند به شرکت در این مسابقه می بایست در شعرخوانی خود به مواردی چون، خوانش متناسب با قالب شعر انتخابی، رعایت آغاز و پایان بندی مناسب، رعایت علائم نگارشی و استفاده از زبان بدن توجه ویژه داشته باشند.
کودکان و نوجوانان این چهار رده سنی می‌توانند آثار خود را از طریق شماره تلفن 09163322292 در پیام‌رسان رسان واتساپ به دبیرخانه ی این مسابقه در مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ آبادان ارسال کنند.
 گفتنی است: به برندگان این مسابقه از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جوایزی اهدا می‌شود.
همزمان با شیوع بیماری کرونا مربیان و کارشناسان کانون پرورش فکری استان خوزستان در قالب طرح پیک امید با تولید آثار فرهنگی هنری و ادبی و انتشار در فضای مجازی در حال خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان هستند.
 مربیان و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با تولید ۱۵۰ بسته های آموزشی و سرگرمی به صورت تصویری با موضوع های ادبی هنری و فرهنگی به صورت داوطلبانه و جهادی اقدام به خدمت رسانی مجازی به کودکان و نوجوانان کردند و همچنان به این کار ادامه می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =