کد خبر: 296599
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
نخستین جلسه شورای فرهنگی کانون استان خوزستان در سال ۹۹

نخستین جلسه شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در سال ۱۳۹۹ پیش از ظهر امروز دوشنبه هجدهم فروردین در اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، نخستین جلسه شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان همزمان با هجدهمین روز از فصل بهار با رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی و مدیریت مقابله با کرونا در محل این  اداره کل در اهواز برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در آغاز این جلسه با آرزوی سلامتی برای هموطنان و آرزوی تندرستی برای بیمارانی که به خاطر ویروس کرونا و بیماری‌های دیگر در مراکز بهداشتی و درمانی در حال مداوا هستند گفت: در لحظات آغازین سال جدید مقام معظم رهبری عنوان سال 1399 را جهش تولید نامگذاری کردند که امیدوارم علاوه بر ابعاد اقتصادی نامگذاری امسال، ابعاد فرهنگی هم از سوی کنشگران فرهنگی، مدیران عرصه فرهنگ و تلاشگران فرهنگی مورد توجه قرار گیرد و در حوزه فرهنگ نیز با جهش تولید محتوای فرهنگی هنری و ادبی روبرو باشیم.

وحید کیانی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر اساس رسالت دیرین خود فعالیت‌هایی  همگانی در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی را دارد که در طول دوران سخت بهار سال گذشته همزمان با واقعه سیل با جهت‌گیری مناسب در قالب طرح امداد فرهنگی پیک امید تصویری نو و متفاوت از این فعالیت‌ها عرضه کرد.
وی اضافه کرد: امسال هم با توجه به شرایطی که پیش آمده و بیماری کرونا مردم را خانه نشین کرده است؛ کانون پرورش فکری با ورود به صحنه و فعالیت‌های مجازی و تولید محتوای مناسب برای کودکان و نوجوانان به میدان آمد و با تولید محتوای  فرهنگی، هنری و ادبی در فضای مجازی و سامانه پیک امید omid.kpf.ir بخشی از علایق و سلایق کودکان و نوجوانان و خانواده ها را در خانه‌های خودشان پوشش داد که این تلاش همچنان ادامه دارد.
کیانی ابراز امیدواری کرد: با گذر از بیماری سنگین کرونا بتوانیم بار دیگر در کنار کودکان و نوجوانان عزیز به اجرا و انجام رویدادها نشست‌ها و همایش های فرهنگی هنری ادبی، علمی و مذهبی در جهت بالا بردن روحیه امید و نشاط و تقویت اراده در کودکان و نوجوانان برای ساختن آینده‌ای بهتر بپردازیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =