کارگاه مجازی انجمن قصه گویی استان کردستان با موضوع روایت مدرن از قصه های کهن برگزار می شود

اعضا انجمن قصه گویی مربیان فرهنگی ادبی هنری و علاقمندان دیگر حضور دارند با حضور آنلاین اساتید نویسندگان استانی استاد محمد رضا کلهر واستاد جبار شافعی زاده برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، کارگاه مجازی قصه گویی که امروز 23 فروردین ماه برگزار می شود از ساعت  17 الی 19 بعدازظهر برگزار می شود.

 موضوع کارگاه بررسی می شود و اساتید به پرسش های حاضرین در خصوص شاخص های آماده کردن قصه برای قصه گویی باز نویسی باز آفرینی و نوآوری و خلاقیت جواب خواهند داد و دیدگاه های خود را بیان خواهند نمود.

انجمن قصه گویی استان کردستان که در سال 98 در مرحله ی استانی جشنواره ی قصه گویی، به صورت رسمی  افتتاح و کار خود را آغاز کرد.

انجمن قصه گویی زیر شاخه ی انجمن قصه گویی کشوری کانون است که مسئولیت آن را استاد بهرام شاه محمد لو به عهده دارد.

انجمن قصه گویی استان هم اکنون باز هم از میان علاقمندان به این فعالیت فرهنگی عضو می پذیرد اعضا در مرحله ی اول به صورت اعضا وابسته که با طی کردن دوره ها و کارگاه های انجمن به صورت اعضا پیوسته در خواهند آمد و کارت انجمن قصه گویی به آنان اهدا خواهد شدکه اعضا می توانند از برنامه ها استانی وکشوری انجمن بهره مند شوند.

 نویسندگان استانی که در زمینه ی قصه گویی آثاری دارند به دفتر مرکزی معرفی خواهند شد و به عنوان عضو افتخاری انجمن معرفی وپذبرفته خواهند شد

لازم به ذکر است، دراین جلسه برای انجمن قصه گویی استان اسم تعیین خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =