کد خبر: 296666
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
دیدار مدیر کل کانون استان و مدیر کل  آموزش و پرورش

فرزاد رحیمی مدیر کل کانون در نشستی از تعاملات میان دو دستگاه صحبت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهار محال و بختیاری: مدیران کل آموزش و پرورش و کانون طی دیداری در اداره کل آموزش و پرورش از زمینه های همکاری میان دو دستگاه صحبت کردند.
فرزاد رحیمی مدیر کل کانون با ارائه ی گزارشی از فعالیت ها و طرح های اجرا شده با همکاری دو دستگاه در حوزه ی آموزش به کودکان و نوجوانان ابعاد مختلف کانون را برای مدیر کل آموزش و پرورش تشریح کرد.
در این میان فرحناز قائد امینی گفت: فعالیت های کانون تاثیرات بسزایی در رشد اجتماعی و فرهنگی کودکان و نوجوانان ایجاد می کند.​

محمد مردانی مدیر کانون زبان ایران ضمن اشاره به اینکه کانون و آموزش و پرورش زمینه های خوبی جهت همکاری دارند گفت: مشکلاتی که در آموزش به خاطر بیماری کوید۱۹ پیش آمده از مدیر آموزش و پرورش خواست که که در بحث مراکز استیجاری کانون زبان ایران که موجر آموزش و پرورش می باشد مساعدت لازم انجام پذیرد.
در این دیدار مباحث ایجاد شادی و نشاط در میان کودکان و نوجوانان  در فضای مجازی و برنامه ریزی جهت ایجاد قالب ها و برنامه های مناسب در سایه ی آموزش سالم در فضای مجازی به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفت.
فرحناز قائدامینی در این جلسه با بیان اینکه  توجه همه ما به امر تعلیم و تربیت ویژه است گفتشبکه اجتماعی دانش‌آموزان(شبکه شاد)، برنامه‌ای منسجم در جهت تحقق اهداف آموزشی در ابعاد گوناگون است.

این دیدار در فروردین ماه ۱۳۹۹ در دفتر مدیر کل آموزش و پرورش استان انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =