کد خبر: 296686
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
بازدید 202
کارهای بزرگ در روزهای سخت اتفاق می افتد

اولین نشست هم‌اندیشی شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و با حضور دو سوم اعضا در ۲۳ فروردین‌ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در این نشست مدیرکل کانون ضمن تقدیر از فعالیت‌های همکاران در پیک امید مجازی گفت: انجام کارهای بزرگ و تاثیرگذار در روزهای سخت اتفاق می‌افتد و کانون پرورش فکری به عنوان مرکزی موثر در ایجاد نشاط اجتماعی و غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و رشد و ارتقای دانایی و ذوق هنری مخاطبان خود بایسته است هم‌چون گذشته پیشتاز در برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی باشد.
ضرابی‌زاده از تولید ۳۵۰ اثر در طرح پیک امید مجازی در قالب فیلم کوتاه آموزشی توسط مربیان کانون و دریافت ۵۰ اثر در قالب کارت پستال، فیلم و عکس با موضوع حضرت مهدی(عج) در جشن نیمه شعبان و مسابقه «امام آرزوها، تولدت مبارک» خبر داد و یادآور شد مهلت ارسال آثار برای این مسابقه تا آخر فروردین‌ماه ۱۳۹۹ می‌باشد.
مدیر کل کانون در پایان این جلسه از همکاران خواست تا ایده‌ها و نظرات خود را در رابطه با طرح مسابقه فرهنگی هنری و ادبی مناسب با ایام قرنطینه و شکست ویروس کرونا ارائه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =