اولین جلسه شورای فرهنگی کانون در سال ۹۹ برگزار شد

اولین جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری در سال ۱۳۹۹، در اداره کل کانون این استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری ، در این جلسه که با حضور مدیرکل و کارشناسان ستاد کانون استان برگزار شد.

ارائه گزارش کارشناسان فرهنگی ،هنری و ادبی در خصوص فعالیت مربیان در پیک امید مجازی  و ادامه فعالیت پیک امید مجازی استان و ارائه پیشنهاد جهت هرچه بهتر برگزار شدن این طرح  مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

فرزاد رحیمی مدیر کل استان پس از تبریک عید نوروز و مناسبت اعیاد شعبانیه گفت: در طول دو ماه اخیر و با دورکاری مراکز و با اوج گرفتن شیوع ویروس کرونا،  آثار فرهنگی و هنری توسط مربیان و اعضای کانون استان  تولید شد و شاهد تولید و عرضه‌ی این آثار در فضای مجازی به خصوص در قالب پرتال سراسری پیک امید بودیم.

وی گفت: کانون استان چهارمحال و بختیاری  با تولید آثار فرهنگی تأثیر قابل توجهی در پر کردن اوقات فراغت کودکان در قالب طرح پیک امید مجازی ایفا کرد.  

مدیرکل کانون استان گفت: تا کنون ۱۴ اثر  که از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پیک امید منتشر شد و تا کنون بیش از  بین ۸۰۰ اثر  ارسالی از طریق فضای مجازی ۲۰۰ اثر  برای تهران ارسال شده است.

وی بر لزوم تولید و نشر آثار فاخر فرهنگی، هنری و ادبی توسط مربیان و اعضای کانون استان تاکید کرد و گفت: توجه به محتوا، کیفیت آموزشی و فنی آثار تولیدی و توجه به نیازهای کودکان و نوجوانان در این برهه از اولویت‌های آثار تولیدی می باشد.


در ادامه و در راستای فراخوان معاونت محترم فرهنگی کانون کشور در اسفند ۱۳۹۸ ،کارشناس مسئول فرهنگی هنری ادبی گزارشی از اهم فعالیت های صورت گرفته در فضای مجازی در استان، و تعدا آثار دریافتی و ارسالی ،نحوه ی بررسی وداوری و همچنین تعداد آثار منتخب در سایت  پیک امید کشوری ارائه دادند.همچنین در ادامه جلسه  مقرر گردید که جهت نظم دهی و سامان دهی این فعالیت ها دستورالعملی تدوین و جهت بهره برداری مربیان استان قرارگیرد.

 این جلسه شورای فرهنگی هنری ادبی استان که د رتاریخ ۲۰ فروردین برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =