اعلام جزییات افزایش حقوق و دستمزد کارکنان و تاثیر کرونا بر اقتصاد کانون

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: مشکل بیماری کرونا اگرچه باعث کاهش درآمدهای کانون می‌شود، تاثیری در اجرای تعهد قبلی این مجموعه نسبت به‌نحوه افزایش حقوق کارکنان سازمان نخواهد داشت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، امیرحسین آزادی‌وفا در این زمینه توضیح داد: افزایش ۱۵ درصدی حقوق برای تمامی همکاران کانون از اولین روز سال ۱۳۹۹ و امتیازهای فصل دهم قانون خدمات کشوری تا ۵۰ درصد افزایش نیز برای همکاران مشمول این قانون از ۲۹ اسفند سال گذشته اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و تاثیر آن بر اقتصاد کانون یادآور شد: افزایش حقوق‌ها در سال جاری حدود ۷۰میلیارد تومان به هزینه‌های کانون نسبت به سال گذشته اضافه می‌کند در حالی که متاسفانه بیماری کرونا و تعطیلی مراکز و مراکز آموزشی کانون زبان ایران باعث کاهش جدی درآمدها و آسیب نگران‌کننده به نظام بودجه و هزینه کانون شده است.

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون با بیان این‌که - بر حسب قانون- کمترین دریافتی همکاران تمام وقت کانون در سال جاری به ۲‌میلیون و ۸۰۰هزار تومان خواهد رسید، از پرداخت حقوق فروردین ۹۹ کارکنان مطابق پرداخت‌های سال ۹۸ به صورت علی‌الحساب خبر داد و افزود: تلاش می‌شود علی‌رغم کمبود بودجه، تمامی مابه‌التفاوت حقوق فروردین، در ماه اردیبهشت پرداخت شود.

آزادی‌وفا در عین حال تصریح کرد: قرار است افزایش پرداخت ۵۰ درصدی از محل حذف پاداش سالیانه مجمع، قطع اضافه کار و صرفه‌جویی در هزینه‌ها و افزایش درآمدها پرداخت شود پس با توجه به افزایش‌های ایجاد شده، در سال جدید پاداش مجمع پرداخت نخواهد داشت.

او در همین حال تاکید کرد: اگرچه کانون زبان ایران در نوک پیکان آسیب‌های ناشی از کرونا قرار دارد اما اقدام‌هایی برای حل این مشکل آغاز شده است و در این زمینه در حال چاره‌جویی هستیم.

آزادی‌وفا در ادامه درباره‌ی فرم جدید قرارداد کارمندان قراردادی و مزایای آن و افزایش حقوق همکاران شرکتی نیز توضیح‌هایی ارایه داد.

یادآوری می‌شود جزییات این خبر در بخش داخلی پرتال جدید کانون منتشر خواهد شد و کارکنان کانون از این پس می‌توانند با دریافت کلمه کاربری و رمز عبور از خبرهای داخلی کانون در این پرتال باخبر شوند.

جزییات این خبر در پرتال داخلی کانون به نشانی kpf.ir منتشر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =