دومین جلسه شورای فرهنگی کانون آذربایجان‌غربی برگزار شد

دومین جلسه‌ی شورای فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی صبح روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ در مجتمع شهید فرخی ارومیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، در این جلسه که با حضور مدیرکل، معاونان و کارشناسان بخش‌های مختلف ستاد کانون استان برگزار شد، پیش بینی برنامه های معاونت فرهنگی در سال۱۳۹۹ به عنوان محور اصلی جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

جواد زاهدی مدیرکل کانون استان آذربایجان‌غربی در ابتدای این جلسه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، شفای عاجل بیماران را از درگاه خداوند مسئلت و ابراز امیدواری کرد سال ۱۳۹۹ از حیث تثبیت و ارتقاء روند توفیقات ملی و بین المللی سالی به مراتب پربارتر از سال گذشته برای کانون استان باشد.

زاهدی افزود: به دلیل پرداختن به تبیین خط مشی کلی و رویکرد کانون استان در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در سال جاری، این جلسه یکی از مهم‌ترین جلسات کانون استان محسوب می شود که امیدوارم مشارکت بخش های مختلف در ارائه‌ی نظرات و پیشنهادات سازنده و سنجیده با نیازسنجی‌های به‌جا، در حصول نتیجه‌ی بهتر، مؤثر باشد.

مدیرکل کانون استان گفت: در طی سال ۹۸ چندین انجمن‌ تخصصی در کانون استان راه اندازی شده است که یکی از آثار ارزشمند تشکیل این انجمن‌ها، پایدار سازی اعضا و تقویت انسجام حضور در فراخوان‌های ملی و بین المللی بوده است و به امید خدا در سال جاری نیز دو انجمن علمی و هنرهای تجسمی به تعداد انجمن‌های موجود در کانون استان افزوده می شود.

وی در ادامه به تشریح رویکرد بخش‌های مختلف کانون در سال جاری پرداخت که از جمله‌ی آنها می توان به برگزاری مهرواره‌ها و جشنواره‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی ویژه‌ی مربیان و کارکنان، استمرار کارگاه‌های "حال خوش زندگی"، شرکت در فراخوان‌های ملی و بین‌المللی، استمرار طرح سراسری پیک امید، توسعه و ترویج کتابخوانی و نظارت بر عملکرد شوراهای فرهنگی مراکز اشاره کرد.  

در ادامه‌ی جلسه معاونان و کارشناسان حاضر، دیدگاه‌ها و نظرات خود را در خصوص دستور جلسه ارائه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =