استانداری از کانون استان کرمانشاه در حوزه اطلاع‌رسانی بیماری کرونا قدردانی کرد

استانداری کرمانشاه با ارسال نامه‌ای از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ اداره کل کانون استان کرمانشاه در حوزه اطلاع‌رسانی در روند کنترل بیماری کرونا قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، استانداری کرمانشاه با ارسال نامه‌ای از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ اداره کل کانون استان کرمانشاه در حوزه اطلاع‌رسانی و مدیریت تعامل با افکار عمومی در روند کنترل بیماری کرونا قدردانی کرد.

بر همین اساس، «وحید خسروی»، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل در این نامه با اشاره به نقش روابط عمومی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در حوزه اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی، آموزش، پذیرش مسئولیت اجتماعی و بهره‌گیری از ابزارهای نوین اطلاع‌رسانی به منظور ارتباط با مخاطبان و ایجاد هم‌افزایی با رسانه‌ها از سوی روابط عمومی اداره کل کانون استان کرمانشاه را بسیار برجسته و قابل قدردانی عنوان کرد.

روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه با شیوع بیماری کرونا و با بهره‌گیری از رسانه‌های نوین اطلاع‌رسانی، در حوزه اطلاع‌رسانی و مدیریت تعامل با افکار عمومی در روند کنترل بیماری کرونا مشارکت داشته است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =