کد خبر: 296981
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
بازدید 1105
زمان آغاز کلاس‌های برخط و توزیع کتاب کانون زبان ایران اعلام شد

کانون زبان ایران زمان برگزاری کلاس‌های ترم بهار ۱۳۹۹ به صورت برخط (آنلاین) و چگونگی توزیع کتاب‌های زبان‌آموزان این مجموعه آموزشی را اعلام کرد.

به گزارش روابط‍‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، از روز ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ کلاس‌های برخط، در روز و ساعت تعیین شده در زمان ثبت‌نام آغاز خواهد شد و از سوی مدرسان به صورت زنده، صوتی و تصویری تدریس‌ها صورت می‌گیرد.
بر اساس این خبر زبان‌آموزان کانون زبان ایران از روز ۷ اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به سامانه register.ili.ir و ورود به حساب کاربری خود، پس از مطالعه روش برگزاری کلاس در استان خود، یکی از شیوه‌های عنوان شده در سامانه را برای بهره‌گیری از آموزش‌های کانون زبان ایران در ترم بهار انتخاب کنند.

این در حالی است که، علی غلامعلی‌پور سرپرست کانون زبان ایران در استان کرمان درباره نحوه برگزرای کلاس‌های آنلاین بیان داشت:« کلاس‌های کانون زبان ایران از ۲۰ اردیبهشت بصورت آنلاین برگزار خواهند شد و نرم‌افزار جدید کانون زبان ایران بر روی سرور نصب شده است و احتیاج به نصب هیچ برنامه‌ اضافه از سوی مدرس و کاربران ندارد. به این معنی که این نرم‌افزار به شکل تحت وب اجرا می‌شود. »

وی همچنین گفت:« این نرم افزار بر روی سرور ایرانی نصب شده است و ترافیکی که از اینترنت مدرس و یا کاربران مصرف می‌شود ۵۰ درصد محسوب می‌شود. در محاسبات ما به ازای هر جلسه ۹۰ دقیقه‌ای از مدرس به همراه وب‌کم فعال ۲۰۰ مگا بایت اینترنت فعال مصرف می‌شود و بدیهی   است حجم مصرفی زبان‌آموزان از این میزان هم کمتر است. »
بنابر این خبر، زبان‌آموزان این مجموعه برای دریافت کتاب‌های آموزشی خود که به صورت اینترنتی خریداری کرده‌اند می‌توانند در ساعت‌های اداری به مراکز آموزشی مراجعه و کتاب‌های خود را دریافت کنند.
لازم به یادآوری است ترم بهار کانون زبان ایران به مدت ۴۰ ساعت آموزشی مانند ترم‌های گذشته در طول ۱۸ جلسه برگزار خواهد شد و به منظور حفظ کیفیت آموزش، زمان هر جلسه ۱۰ دقیقه افزایش خواهد داشت به صورتی که این زمان برای کودکان و نوجوانان ۱۰۰ دقیقه و نوجوانان و بزرگسال ۱۱۵ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =