کد خبر: 296990
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۷
بازدید 242
ماهنامه ادبی الکترونیکی آفرینش منتشر شد

انجمن ادبی آفرینش کانون استان همدان «ماهنامه‌ی ادبی الکترونیکی آفرینش» را جهت معرفی شخصیت‌های فرهنگی و ادبی توسط اعضا منتشر کرد.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، انجمن ادبی آفرینش این استان در سومین ماه متوالی فعالیت مجازی خود، شخصیت‌های برجسته و مطرح تاریخ ادبیات ایران را در اختیار  اعضا گذاشته و آن‌ها نیز داوطلبانه شخصیتی را انتخاب و معرفی کاملی از آن شخصیت را در آغاز هر هفته در صفحه‌ی انجمن به اشتراک می‌گذارند.
این معرفی شامل عکسی از شخصیت، آثار، برشی از زندگی و در نهایت فایل صوتی از دکلمه‌ی اشعار، سخنرانی‌ها و یا خوانش آثار وی توسط عضو یا هنرمندان است. 

لازم به ذکر است این ماهنامه الکترونیکی از ابتدای اردیبهشت‌ماه سال ۹۹ منتشر شده و ۶ شخصیت توسط ۶ عضو در صفحه‌ی انجمن آفرینش در پیام‌رسان واتس‌اَپ به اشتراک گذاشته شده است.
تاکنون در این ماهنامه قیصر امین‌پور توسط تینا چهاردولی،  سهراب سپهری توسط محمد عادل اکبری، سیمین دانشور توسط سما غلامعلیی، حکیم عمرخیام توسط فاطمه اسدخانی، جمال میر صادقی توسط طیبه آقابیگی و استاد سخن سعدی توسط سمانه کریمی به زیباترین شکل و شیوه معرفی شده‌اند.

گفتنی‌است شخصیت‌هایی نظیر حکیم فردوسی، یدالله رویایی، بدیع‌الزمان فروزانفر، مهرداد اوستا، دکتر محمد خزائلی و... نیز در صف انتظار برای معرفی در ماه‌های آینده توسط اعضا هستند.
 
لازم به ذکر است، انتشار این ماهنامه الکترونیکی علاوه بر ارتقا دانش ادبی کودکان و نوجوانان، اوقات فراغت بین برگزاری نشست‌های انجمن ادبی را نیز به شکل ثمر بخشی پر می‌کند و انتظار می‌رود پس از پایان یک دوره‌ی یک‌ساله، اعضا اطلاعات قابل قبولی از شخصیت‌های مطرح ادبی کشور به دست آورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =