کانون امکان پرورش تفکر کودکان و نوجوانان را فراهم کرده است

زهرا افتخاری در اولین وبینار مربیان و رابطان ادبی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس گفت: کانون امکان پرورش تفکر کودکان و نوجوانان را فراهم کرده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، زهرا افتخاری، مدیر کل کانون استان، در این وبینار با تقدیر از مربیان ادبی که با تلاش، پشتکار و خلاقیت در پیشبرد اهداف واحد ادبی گام‌های مؤثر برداشتند گفت: گزارش‌ها و تحلیل‌های حوزه ستادی تهران نشان از موفقیت آفرینش‌های ادبی استان و عملکرد مناسب این بخش دارد.

افتخاری در ادامه گفت: پرورش تفکر کودک و نوجوان چیزی نیست که در مدرسه‌ها اتفاق بیفتد و هیچ کلاس درسی این امکان را برای اعضا فراهم نمی کند؛ این در حالی‌ست که کانون این امکان را برای اعضا و شما مربیان دلسوز فراهم کرده تا  با احساس مسئولیت در عرصه‌های مختلف ادبی ظاهر شوید و اعضا را یاری کنید.

مدیر کل کانون فارس در بخش دیگری از سخنانش از مربیان فعال در پیک امید مجازی تقدیر کرد و گفت: با توجه به ادامه دار بودن برنامه پیک امید انتظار می‌رود همه مربیان با پشتکار و خلاقیت همچنان در این برنامه حضور داشته باشند و در این شرایط بتوانند کودکان و نوجوانان که در قرنطینه هستند را یاری کنند تا اعضا از کانون و فعالیت‌ها فاصله نگیرند.  

وی در پایان از همکارانی که امکان تهیه کلیپ  و فایل صوتی در منزل ندارند خواست با رعایت موارد بهداشتی و فاصه‌گذاری اجتماعی با حضور در مرکز و استفاده از امکانات اداری در تهیه و تولید محتوا کوشا باشند.

این وبینار با سخنان معاونان فرهنگی و اداری مالی همراه بود و پس از آن کارشناسان ادبی در مورد فعالیت‌های کارگاه‌ها و انجمن‌های مجازی و برنامه‌های پیش بینی شده سال ۹۹ در بخش کارگاه ها و انجمن‌های حضوری، مجازی و مکاتبه‌ای و بررسی موارد مهم شیوه‌نامه‌ها و بخش‌نامه‌ها با مربیان گفتگو کردند.

وبینار ادبی کانون فارس با پرسش و پاسخ مربیان و کارشناسان خاتمه یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =