کد خبر: 297054
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
دومین جلسه مجازی انجمن هنرهای نمایشی کانون خوزستان برگزار شد

دومین جلسه مجازی انجمن هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با موضوع «فن بیان در نمایش» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، دومین جلسه مجازی انجمن هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در دو برنامه مجزا با محوریت «فن بیان در نمایش» با حضور ۹۱ عضو دختر و ۵۲ عضو پسر اجرا شد.

زهرا شوشتری مربی فرهنگی و مریم فهیم پور کارشناس هنرهای نمایشی کانون که مسئولیت این جلسه را به عهده داشتند به تبیین «فن بیان در نمایش» برای نوجوانان پرداختند.

مدرسین این نشست مجازی ضمن توضیحات تئوری به‌صورت عملی بچه‌ها را با خلق یک اثر نمایشی خلاق آشنا کردند.

در این جلسه مدرسین به نوجوانان تأکید کردند با صدای خود مهربان باشند چراکه صدا و بدن بازیگر بزرگ‌ترین و مهم‌ترین ابزار او در اجرا است.

آموزش تنفس دیافراگمی از دیگر مباحث مورد بحث در جلسه دوم بود و اعضا برای این‌که بتوانند تنفس دیافراگمی را یاد بگیرند با تمرین‌های تخصصی این فن آشنا شدند.

آخرین مبحث دومین جلسه مجازی انجمن هنرهای نمایشی کانون خوزستان، سرعت در حرف زدن بود که در این بخش نوجوانان با یکی از بدترین عادت‌های یک بازیگر که همان تند یا کند صحبت کردن آشنا شدند و آموختن که صحبت کردن ایده آل، چند کلمه در دقیقه است.

گفتنی است: دومین جلسه انجمن هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری استان خوزستان در حالی تشکیل جلسه می‌دهد که اعضای دختر و پسر نوجوان در جلسه پیشین که دو هفته قبل برگزار شد با مفهوم و تاریخچه تئاتر آشنا شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =