جلسه مجازی انجمن هنرهای نمایشی کانون گلستان برگزار شد

اولین جلسه مجازی انجمن هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان با موضوع «چگونگی جذب مشارکت بیشتر اعضای نوجوان در کارگاه‌های نمایش» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در راستای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و مبارزه با ویروس کرونا کارگاه انجمن هنرهای نمایشی جلسه خود را به صورت مجازی و با حضور اعضا، برگزار کرد.

در ابتدای این سید رهبان مسلمی، مسئول انجمن هنرهای نمایشی استان با بر اشاره به اهمیت برگزاری این جلسات گفت: انجمن های هنری، فضایی را برای نوجوانان فراهم آورده تا علاوه بر بروزرسانی توانمندی‌های‌شان، به کسب تجربه بپردازند.

وی گفت: تقویت اندیشه‌ورزی در نوجوانان با ایجاد امکان بیان نقطه نظرات‌ و بهره‌مندی از پیشنهادات دیگر اعضا یکی از مهمترین اهداف هر جلسه‌ی انجمن می باشد.

در ادامه این نشست اعضا به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوع پرداخته و دغدغه‌های خود در خصوص چگونگی مشارکت در کارگاه‌های نمایش را مورد واکاوی قرار دادند.

تسکیل هسته مرکزی انجمن شامل مربیان و اعضای فعال در گرایش نمایش، برگزاری منظم جلسات به صورت مجازی و حضوری، ایجاد انگیزه و تقویت مهارت نمایش در اعضا و ... از اهم گفتگوهای مطرح شده در این نشست مجازی بود.

گفتنی‌است در این روزها که به دلیل شیوع ویروس کرونا مراکز فرهنگی هنری کانون گلستان در تعطیلی به‌سر می برند، رونق فعالیت‌های مجازی، ظرفیت استفاده از آن را به انجمن‌ها و کارگاه‌ها اضافه کرده که برگزاری چندین جلسه مجازی و کاربردی با حضور کارشناسان، نویسندگان و مهمانان مطرح کشوری و استانی گواه این موضوع می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =