آشنایی با قابلیت صدا و بیان در اجرای قصه‌گویی در انجمن مجازی کانون استان کرمانشاه

در انجمن مجازی قصه‌گویی کانون استان کرمانشاه، ضمن نقد و بررسی قصه‌گویی اعضا، مباحث مرتبط با قصه‌گویی برای اعضا ارایه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، چهارمین انجمن مجازی قصه‌گویی کانون استان با موضوع: «قابلیت صدا و بیان در اجرای قصه‌گویی» برگزار می‌شود.
این انجمن، روز چهارشنبه ۳۱اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ و از ساعت ۱۸ تا ۱۹ و با حضور «وحید خسروی»، قصه‌گوی برگزیده جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و کارشناس هنرهای نمایشی، میزبان اعضا و مربیان علاقه‌مند به قصه و قصه‌گویی است.
 انجمن‌های قصه‌گویی، هفته‌ای یکبار برای اعضای کودک و نوجوان با موضوع‌های مرتبط با قصه‌گویی و با هدف ارتقای سطح قصه‌گویی کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به هنر قصه‌گویی برگزار می‌شود. 
در این جلسه‌ها، ضمن نقد و بررسی قصه‌گویی اعضا، درباره مباحث مرتبط با قصه‌گویی، مانند: انتخاب قصه، پرداخت یک داستان و آماده‌سازی آن برای قصه‌گویی، جایگاه بیان و صدا در قصه‌گویی و ... برای اعضا ارایه می‌شود.
در جلسه‌های انجمن از قصه‌گویان مطرح کشوری، استانی و همچنین، اساتید فن قصه‌گویی، مسئولان و متولیان جشنواره به عنوان کارشناس میهمان دعوت می‌شود تا راهنمایی‌های لازم را به اعضا ارائه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =